اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علمی کاربردی کردستان:

انقلاب اسلامی زمینه‌ساز شکوفایی استعداد جوانان شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کردستان با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب در عرصه علم و فناوری، گفت: پیروزی انقلاب شکوفایی استعدادهای جوانان در عرصه‌های علمی و فرهنگی را فراهم کرد.

انقلاب اسلامی زمینه‌ساز شکوفایی استعداد جوانان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج یوسف رستمی چهارشنبه شب در ویژه برنامه جشن میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) که به همت این دانشگاه در مجتمع فجر سنندج برگزار شد اظهار داشت: جوانان نخبه کردستانی در دوران قبل از انقلاب فرصت هیچ‌گونه بروز استعداد و توانمندی را نداشته و استان کردستان از لحاظ سطح سواد در رده آخر کشور بود تا جایی که هیچ مرکز دانشگاهی در استان وجود نداشت.

وی افزود: به برکت استقرار نظام شکوهمند اسلامی شاهد تحولات عظیمی در حوزه علم، فناوری، فرهنگی و دینی در کشور بودیم که نقش جوانان در این میان بسیار بارز است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کردستان تصریح کرد: انقلاب‌های اخیر در کشورهای منطقه با تاسی از انقلاب اسلامی صورت گرفته و این امر نشان از نقش مهم جمهوری اسلامی در تحولات جهانی دارد.

رستمی افزود: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تحولی عظیم در زمینه‌های علمی و دستیابی به علوم نوین و روز دنیا در کشور به وجود آمد و هم‌‌اکنون ثمرات آن را پس از گذشت سی‌وسه سال به خوبی در همه عرصه‌‌های علمی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی و دینی مشاهده می‌کنیم.

رستمی خاطر نشان کرد: جامعه دانشگاهی استان به ویژه دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی همگام با دیگر نقاط کشور همواره با حفظ و ارتقای روحیه خودباوری خویش در راستای حفظ دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و شکوفایی روزافزون نظام اسلامی پیشرو بوده و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی با خون شهدا و ایثارگری رزمندگان و جانبازان به ثمره رسیده و اکنون حفظ این انقلاب باید سرلوحه کار همه ایرانی‌ها باشد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کردستان در پایان اضافه کرد: وحدت، انسجام و یکپارچگی مردم همیشه خنثی‌کننده دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان ایران به ویژه آمریکای جنایتکار بوده است و مردم مسلمان ایران باید با در نظر گرفتن این مهم همواره آماده مقابله با هرگونه توطئه و دسیسه دشمنان باشند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول