اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت دو و میدانی استان اصفهان خبر داد

اجرای طرح استعدادیابی نونهالان و نوجوانان رشته دو و میدانی از مهرماه

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت دو و میدانی استان اصفهان گفت: با همکاری آموزش و پرورش و معاونت ورزش و تندرستی این اداره طرح استعدادیابی ویژه نونهالان و نوجوانان را از مهرماه آغاز می‌کنیم.

اجرای طرح استعدادیابی نونهالان و نوجوانان رشته دو و میدانی از مهرماه

رسول یزدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: قصد استفاده از تجارب گران‌بهای سجاد مرادی و رضا قاسمی دونده‌های المپیکی استان اصفهان در امر توسعه آموزش و تربیت جوانان استان را داریم.

وی تاکید کرد: این ورزشکاران نتایج به نسبت خوبی را در لندن کسب کردند و حضور آنها در المپیک می‌تواند کمک بسیار خوبی برای پیشرفت این رشته ورزشی در استان اصفهان باشد.

سرپرست هیئت دو و میدانی استان اصفهان در ادامه به برنامه‌های هیئت دو و میدانی استان اصفهان اشاره کرد و افزود: قرار است با همکاری آموزش و پرورش و معاونت ورزش و تندرستی این اداره طرح استعدادیابی ویژه نونهالان و نوجوانان را از مهرماه آغاز کنیم.

وی در ادامه با اشاره به بحث حامی مالی برای ورزشکاران دو و میدانی‌کار تصریح کرد: امیدوارم کارخانجات و موسساتی که می‌توانند دو و میدانی استان را تحت حمایت خود قرار دهند این حمایت را انجام دهند زیرا دو و میدانی استان در آینده حرف‌های خوبی برای گفتن دارد.

یزدی‌زاده تصریح کرد: در سطح نونهالان و نوجوانان حامی مالی پیدا شده، اما در سطح جوانان و بزرگ‌سالان هنوز نتوانسته‌ایم حامی مالی را پیدا کنیم که امیدواریم با رایزنی‌های مختلفی که در حال حاضر در حال انجام است، بتوانیم هر چه سریع‌تر در این زمینه اقدام کنیم.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول