اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ساعتی پیش در زرند

پیکر مرحوم مجید نخعی در کنار همرزمان شهیدش آرام گرفت

خبرگزاری فارس: پیکر مرحوم مجید نخعی از فرماند‌هان و یادگاران دوران دفاع مقدس در شهرستان زرند در کنار همرزمان شهیدش آرام گرفت.

پیکر مرحوم مجید نخعی در کنار همرزمان شهیدش آرام گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، ساعتی پیش پیکر مرحوم مجید نخعی از فرماند‌هان و یادگاران دوران دفاع مقدس در شهرستان زرند با حضور امام جمعه، معاون فرماندار، جمع کثیری از مسئولان اجرایی و فرماند‌هان نیروهای نظامی و انتظامی، جمعی از فرماند‌هان و سرداران دوران دفاع مقدس از جمله سردار حسنی‌سعدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان، سردار فتاحی نماینده شهربابک در مجلس، سردار پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و ... از محل تکیه چهل چراغ زرند «محل اعزام و تشییع شهدا دوران دفاع مقدس» با شکوه خاصی تشییع شد.

محمود زارعی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند به خبرنگار فارس گفت: مرحوم حاج مجید نخعی یکی از فاتحان سال‌های دفاع مقدس از جانبازان 50 درصد و فرماند‌هان هشت سال دفاع مقدس عصر اول شهریور ماه جاری بر اثر عارضه قلبی به همرزمان شهیدش پیوست.

در این مراسم سردار حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات و همرزم حاج مجید به بیان خاطراتی از وی پرداخت و گفت: حاج مجید در بسیاری از عملیات‌های دفاع مقدس حضور داشت و همواره برای برقراری آرمان‌های شهدا و امام راحل تلاش می‌کرد.

وی تفکر، ‌شجاعت، تدبیر،‌ عقلانیت، روحیه بزرگ و مسئولیت‌پذیری را از ویژ‌گی‌های این پیشکسوت دوران دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: در عملیات‌های مختلف از قبیل بیت‌المقدس، خیبر، والفجر، مرصاد و دیگر عملیات‌های خارج از مرزها و کربلای پنج با شجاعت،‌ عقلانیت و تدبیر به دستور امام امت می‌جنگید و یک لحظه آرام و قرار نداشت.

به گزارش فارس، مرحوم مجید نخعی در دوران جنگ تحمیلی فرماندهی گردان 406 پدافند هوایی لشکر 41 ثارالله را بر عهده داشت و در عملیات کربلای پنج ترکش به وی اصابت کرد و در عملیات‌های والفجر هشت و 10 شیمیائی شد و بعداز جنگ فرمانده توپخانه لشکر 41 ثارالله بود و پس از آن در نیروی قدس سپاه فعالیت داشت.

این پیشکسوت دفاع مقدس در نهایت به عنوان جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات مشغول به خدمت بود، پیکر این جانباز دوران دفاع مقدس از محل تکیه چهل چراغ به طرف خیابان شهدای محراب تشییع و نماز میت به امامت حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور امام جمعه زرند اقامه شد و در قطعه جوار تربت شهدا آرام گرفت.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول