اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی برگزیدگان

جشنواره تئاتر خیابانی لاهیجان برترین‌های خود را شناخت

خبرگزاری فارس: برگزیدگان بخش‌های مختلف سومین جشنواره تئاتر خیابانی «شهروند» لاهیجان معرفی شدند.

جشنواره تئاتر خیابانی لاهیجان برترین‌های خود را شناخت

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، سومین جشنواره تئاتر خیابانی «شهروند» لاهیجان با معرفی برگزیدگان در سالن همایش‌های دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی این شهر به کار خود پایان داد.

در بخش بروشور، مهدی نیرومند برای طراحی بروشور نمایش «دست به دست هم دهیم به مهر» از آستانه‌اشرفیه برگزیده شد.

در بخش هنرمند کودک و نوجوان نیز سونیا ایوازه برای بازی در نمایش «مسافران عاصی» از مریوان و سعید بید اویسی برای نمایش «تصادف» از لاهیجان جزو برترین‌ها معرفی شدند.

منیژه واحد قاضیانی برای طراحی لباس نمایش «تابلوهای تب‌دار» از سیاهکل و حیدر رضایی برای طراحی صحنه نمایش «گمشده» از اندیمشک برگزیده شدند.

حسین قاسمی و امیرحسین حسینیان برای موسیقی نمایش «انقلاب زباله» از تنکابن و سجاد کیانی برای موسیقی نمایش «خواب نما» از تهران جزو برترین معرفی شدند.

در طرح و ایده نیز احمد صمیمی نویسنده نمایش «باروت» از تهران، نگین سرکانی نویسنده نمایش «خواب نما» از تهران، محمود فرضی‌نژاد نویسنده نمایش «تابلوهای تب‌دار» از سیاهکل برگزیده شدند و نمایش «مگه دستفروشی عیبه» نوشته‌ آرش دادگر مورد تجلیل قرار گرفت.

بازیگران زن برتر جشنواره مذکور نیز منیژه واحد قاضیانی برای نمایش «تابلوهای تب‌دار» از سیاهکل، نظیره راست‌خانه برای نمایش «مسافران عاصی» از مریوان و سامره عاشوری برای نمایش «سفر پر ماجرا» از لاهیجان انتخاب شدند.

بازیگران برتر مرد نیز امین وحیدی‌پور برای نمایش «باروت» از تهران، سعید رحیمی برای نمایش «خواب نما» از تهران و امیر دلفانی برای نمایش «مگه دستفروشی عیبه» از اهواز انتخاب شدند.

نگین سرکانی برای کارگردانی نمایش «خواب نما» از تهران، محمود فرضی‌نژاد برای کارگردانی نمایش «تابلوهای تب‌دار» از سیاهکل و احمد صمیمی برای کارگردانی نمایش «باروت» از تهران برگزیده شدند.

جایزه ویژه جشنواره تئاتر خیابانی شهروند  لاهیجان نیز به حیدر رضایی برای کارگردانی نمایش «گمشده» از اندیمشک به دلیل نگاه خلاقانه به موضوع دفاع مقدس تعلق گرفت.

سه اثر برتر این جشنواره برای شرکت در جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی ایران شامل نمایش «خواب نما» به کارگردانی نگین سرکانی، نمایش «تابلوهای تب‌دار» به کارگردانی محمود فرضی‌نژاد و نمایش «باروت» به کارگردانی احمد صمیمی معرفی شدند.

در بخش مهمان ویژه نیز افطال گولبوداک برای بازی در نمایش «داستانک» کار مشترک کشور ایران و ترکیه به کارگردانی امیرحسین شفیعی، کنجه ابراهیم‌اف کارگردان نمایش «گل سرخ» از کشور تاجیکستان، امیرحسین شفیعی کارگردان نمایش «هیس» از تهران، زهرا جعفری کارگردان نمایش عروسکی «پیر بابا و عروس گلی» از تهران و دریا شاکر کارگردان نمایش «قاقا خان» از سقز معرفی شدند.

سومین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند از 31 مرداد امسال تا سوم شهریور جاری در لاهیجان برگزار شد.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول