اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

آمادگی میزبانی از خیل عظیم مسافران تابستانی را نداشتیم

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: موج دوم سفرهای تابستانی در روزهای بعد از ماه مبارک رمضان به نحو چشمگیری خود را به ما نشان داد این در حالی است که ما آمادگی لازم را برای میزبانی از این خیل عظیم مسافر نداشتیم.

آمادگی میزبانی از خیل عظیم مسافران تابستانی را نداشتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی در نشست ستاد تسهیلات سفر این استان اظهار داشت: فراهم کردن زیرساخت‌های لازم در راستای رونق صنعت گردشگری از ضروری‌ترین اموری است که باید به نحو جدی پیگیری و دنبال شود.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در شهریورماه و مواجه شدن با سیل عظیمی از مسافران، باید شرایط و تمهیدات لازم و مناسب برای پذیرایی و میزبانی از این گردشگران را فراهم کرد.

عنابستانی با اشاره به ورود موج دوم مسافران تابستانی در روزهای اخیر به این استان، تصریح کرد: موج دوم سفرهای تابستانی در روزهای بعد از ماه مبارک رمضان به نحو چشمگیری خود را به ما نشان داد این در حالی است که ما آمادگی لازم را برای میزبانی از این خیل عظیم مسافر نداشتیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: عدم آمادگی در برابر ورود چشمگیر مسافر به استان، ضعف مدیریتی را به رخ ما کشید و خلاهای مدیریتی ما در این حوزه را بیش از پیش نشان داد.

عنابستانی بر ضرورت بررسی نقاط ضعف و قوت مدیریتی استان در حوزه گردشگری تاکید کرد و گفت: هرچند متاسفانه در روزهای اخیر آمادگی لازم را برای میزبانی مناسب از مسافران نداشتیم اما این مسئله این امکان را برای ما فراهم کرد تا به نقاط ضعف و قوت خود بیش از پیش پی برده و در راستای رفع آن برنامه‌ریزی‌ و اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی، نیروی انسانی را از عوامل مهم جذب گردشگر دانست و افزود: در روزهای اخیر شاهد ضعف بسیار بزرگی در این رابطه بودیم که باید هرچه سریع‌تر آن را برطرف کرد.

عنابستانی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری در حال تبدیل شدن به نقطه هدف گردشگری کشور است، اظهار داشت: گردشگری در این استان نسبت به دو سال گذشته از رشد دو برابری برخوردار شده که این موضوع این نوید را به ما می‌دهد که صنعت گردشگری در این استان به سرعت در حال رشد و توسعه است.

استاندار چهارمحال و بختیاری بر ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در کانون‌های گردشگری این استان تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های متولی فرهنگ و هنر در استان باید نسبت به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند و با تدوین و اجرای برنامه‌های ارزشی و غنی، فرهنگ و هنر بومی این استان را به نحو مطلوب به گردشگران معرفی کنند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول