اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کرمان عنوان کرد

فعالیت 105 مؤسسه مسافربری کرمان در طرح تابستانی

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان از آغاز اجرای طرح تابستانی حمل و نقل مسافر توسط 105 شرکت و مؤسسه مسافربری جاده‌ای در استان خبر داد.

فعالیت 105 مؤسسه مسافربری کرمان در طرح تابستانی

مسعود جمیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: طرح تابستانی حمل و نقل مسافران برون شهری توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری جاده‌ای استان کرمان آغاز شده و توسط 105 شرکت و مؤسسه مسافربری جاده‌ای و با نظارت عالی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان تا پایان شهریور ماه ادامه می‌یابد.

وی بیان داشت: برای انجام مطلوب و ایمن سفر‌های تابستانی‌ این اداره کل با همکاری تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل مسافر استان تدابیر لازم از جمله تامین و آمادگی ناوگان عمومی در شرایط بهینه‌، ارائه خدمات لازم و ضروری، نظارت بر نحوه عملکرد متصدیان شرکت‌های مسافربری‌، رانندگان، خدمه اتوبوس‌ها و ... را در دستور کار خود قرار داده است.

جمیلی افزود: لذا به منظور ارتباط دوسویه با مسافران شماره پیامک 3000143 برای دریافت نظرات‌، انتقادات و شکایات مردمی اعلام شده است.

وی تصریح کرد‌: پیش‌بینی می‌شود در تابستان ‌سال جاری حدود 3 میلیون نفر مسافر به وسیله ناوگان حمل و نقل مسافر به ویژه اتوبوس و سواری کرایه بین شهری از مبدا شهرستان‌های سراسر کرمان به داخل و خارج استان سفر کنند.

جمیلی عنوان کرد: به نظر می‌رسد بیشترین سفرها به ترتیب به مقاصد مشهد مقدس‌، بندر‌عباس و زاهدان باشد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول