اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر عالی ستاد مرکزی سفرهای کشور اعلام کرد

رضایت گردشگران از برنامه‌های تابستانی قزوین

خبرگزاری فارس: ناظر عالی ستاد مرکزی سفرهای کشور گفت: برنامه‌های تابستانی استان قزوین موجب رضایت‌مندی گردشگران از استان شد.

رضایت گردشگران از برنامه‌های تابستانی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ناظر عالی ستاد مرکزی سفرهای کشور به همراه دبیر ستاد تسهیلات سفرهای استان قزوین از برنامه‌های این ستاد بازدید کردند.

علیرضا مختاری در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از برنامه‌های مدون گردشگری استان قزوین در طول تعطیلات تابستان، اظهار کرد: تنوع فعالیت‌های فرهنگی در ستاد تسهیلات سفرهای تابستانی استان قزوین مطلوب است و تمام معاونت‌های این ستاد با همراهی هم به ارایه خدمات به گردشگران می‌پردازند.

وی افزود: نخستین مرحله پذیرایی از مسافران و گردشگران اطلاع‌رسانی مناسب به آنها است که در استان قزوین این امر به خوبی دیده می‌شود.

ناظر عالی ستاد مرکزی سفرهای کشور اضافه کرد: راهنمایان باید در ایام تابستان در مبادی ورودی و در قسمت‌های پرتردد شهر حضور داشته و به مسافران در امر اسکان و بازدید اطلاعات تکمیلی و لازم را ارایه دهند.

مختاری اذعان کرد: همکاری شهرداری در برنامه‌های گردشگری استان قزوین مشهود است و برنامه‌های فرهنگی تدوین شده در روز قزوین در کنار نمایشگاه صنایع دستی و سوغات، همایش‌های پیش بینی شده، جشنواره شیرینی سنتی برنامه‌های جذاب و دیدنی است که به امر جذب گردشگر و پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در تابستان کمک شایانی می‌کند.

ناظر عالی ستاد مرکزی سفرهای کشور فعالیت‌های صورت گرفته در بخش جذب گردشگر در استان قزوین را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در ایام تابستان برنامه‌های جذابی در این استان برای جذب گردشگر انجام شده است و کماکان نیز ادامه دارد.

ناظر عالی ستاد مرکزی سفرهای کشور به همراه دبیر ستاد تسهیلات سفرهای استان قزوین به بازدید از مراکز اطلاع‌رسانی، تأسیسات گردشگری، مراکز اقامتی، بناهای تاریخی و دیگر اماکن گردشگری پرداختند و از نزدیک با فعالیت‌های ستاد تسهیلات سفرهای استان قزوین دیدن کردند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول