اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

ورود 2 میلیون و 800 هزار گردشگر در دور اول سفرها

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: در جریان دور اول سفرهای تابستانی قبل از ماه مبارک رمضان بیش از 2 میلیون و 800 هزار مسافر وارد اردبیل شده بودند.

ورود 2 میلیون و 800 هزار گردشگر در دور اول سفرها

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری صبح امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای تابستانی اردبیل اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کنیم با آغاز دور دوم مسافرت‌های تابستانی و به لحاظ تعطیلات متعدد و در آستانه سال تحصیلی 2.5 تا 3.5 میلیون مسافر در 45 روز آینده وارد اردبیل شوند.

وی خاطرنشان کرد: ما با بسیج تمام امکانات و تسهیلات مورد نیاز در خدمت گردشگران هستیم و معتقدیم آنهایی که مقصد گردشگری خود را استان زیبای اردبیل انتخاب کرده‌اند از این سفر و حضور پشیمان نخواهند شد.

فرماندار اردبیل آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدماتی در پذیرایی شایسته از میهمانان تابستانی را یک ضرورت اعلام کرد.

اکبری با اشاره به تداخل تعطیلات عید فطر و همچنین آغاز دور دوم سفرهای تابستانی و نیز آغاز مسافرت‌های پایتخت‌نشینان در تعطیلات هفته آینده، ابراز داشت: همه دستگاه‌های اجرایی و عوامل ستاد تسهیلات بسیج شده‌اند تا پذیرایی شایسته از میهمانان و گردشگران را انجام دهند.

این مسئول عملیات عمرانی، آسفالت‌ریزی، لکه‌گیری معابر و زیبا‌سازی‌های انجام شده را در گذرگاه‌های متعدد شایسته و قابل تحسین توصیف کرد و بر رفع برخی از نواقص احتمالی در روزهای آینده تاکید کرد.

رئیس ستاد سفرهای تابستانی اردبیل ادامه داد: ما از تلاش مجموعه خدمتگزاران حوزه خدمات شهری با اقدام فوری در رفع نواقص راه‌های مواصلاتی و برون‌شهری قدردانی می‌کنیم و معتقدیم این روند مناسب باید گسترش یافته و توسعه پیدا کند.

اکبری عنوان کرد: تکمیل علایم و تابلوهای راهنمایی و افزایش روشنایی معابر و مسیر‌های پر‌تردد باید به طور جدی مرتفع شود.

وی فعال‌سازی سرویس‌های بهداشتی، کمپ‌های خدماتی و میهمان‌سراهای مسافرتی را در این فرصت یک ماهه ضروری اعلام کرد و افزود: در این فاصله زمانی باید همه سعی کنند تا بهترین خاطره را از سفر در ذهن مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ایجاد کنند.

رئیس شورای آموزش و پرورش اردبیل بیان داشت: 700 کلاس آموزشی در قالب 65 مدرسه آماده پذیرش از مسافران فرهنگی و دیگر میهمانان تابستانی خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبری با تاکید بر فعالیت واحدهای نانوایی در دو شیفت افزود: تعداد 35 واحد نانوایی ساعات پخت و توزیع نان را افزایش داده و تا ساعت 22 شب آماده ارائه خدمت و سرویس هستند.

این مسئول ادامه داد: 40 باب مسجد و حسینیه نیز در مراکز پر‌جمعیت، میادین اصلی و مناطق پر‌ترافیک مسافران برای ادای فرایض دینی و استفاده از امکانات خدماتی و بهداشتی به روی میهمانان و مسافران باز خواهد بود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول