اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول راهداری اداره کل راه و شهرسازی مازندران:

راهداران برای میزبانی از گردشگران شهریور آماده می‌شوند/ موج دوباره سفرهای تابستانی در شمال

خبرگزاری فارس: معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران از استقرار 30 اکیپ سیار راهداری در سطح محورهای شریانی استان مازندران خبر داد.

راهداران برای میزبانی از گردشگران شهریور آماده می‌شوند/ موج دوباره سفرهای تابستانی در شمال

عباسعلی نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره به اینکه حفظ و نگهداری از راه‌های موجود یکی از وظایف ذاتی و اصلی راه و شهرسازی است، اضافه کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران با آغاز موج دوم سفرهای تابستانی و تردد میلیونی گردشگر و مسافر به استان مازندران و بالارفتن حجم ترافیک در سطح محورها اقدامات گسترده‌ای را با هدف افزایش ضریب ایمنی در محورها با بسیج امکانات و نیروهای راهدار خود در دست اجرا دارد.

این مسئول درباره برنامه‌های اجرایی این اداره کل افزود: پاکسازی و زیباسازی حریم راهها، شستشو و ترمیم تابلوها، منظرآرایی، زیباسازی مبلمان جاده‌ای، شانه‌سازی، لکه‌گیری رویه راه، تخلیه قنوها، برم‌ها، بارمرده گالری‌ها، سردهانه تونل‌ها، شانه‌سازی، حذف اختلاف سطح و ریزش برداری از جمله برنامه‌های در دست اقدام این اداره کل است.

نجفی در ادامه به استقرار اکیپ‌های سیار راهداری در سطح محورهای شریانی استان از جمله محور کندوان، هراز و سوادکوه اشاره و خاطرنشان کرد: علاوه بر گشت‌های ثابت راهداری، این اداره کل 30 اکیپ سیار راهداری نیز در سطح محورها مستقر کرده است. 

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران اجرای این طرح را در مازندران بسیار حیاتی و مهم دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش و کوشش مضاعف راهداران و رعایت قوانین و مقررات توسط کاربران جاده ای، محورهای ایمن و روان در سطح محورهای ارتباطی این استان ولایت‌مدار داشته باشیم.

این مسئول در پایان گفت: مرکز اطلاعات راه‌های مازندران نیز با دو شماره 141 (گویا) و  2222320-0151   و سامانه پیام کوتاه 10000141پاسخگوی همه مسافران برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول