اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مهندسین بسیجی بهترین الگو برای ساختن ایران هستند

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایران اسلامی با تفکر بسیجی به پیشرفت‌های کنونی دست یافته و مهندسین بسیجی بهترین الگو برای ساختن ایران هستند.

مهندسین بسیجی بهترین الگو برای ساختن ایران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، کورش امیدی‌پور در آیین افتتاح دفتر بسیج مهندسین استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: سازندگی کشور به دست مهندسین متعهد و متخصص صورت گرفته و امروزه در هر پروژه عمرانی در کشور رد پای مهندسین دیده می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مهندسین متعهد در کشور در همه حوزه‌ها در حال خدمت به کشور خود هستند و کار آن‌ها در بیشتر موارد شبیه به مجاهدت است.

این مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در آخرین روستاهای مناطق محروم این استان رد پای مهندسین در سازندگی دیده می‌شود که نشان‌دهنده روحیه مجاهدت این قشر شریف است.

امیدی‌پور ادامه داد: هر کجا مهندسین متعهد وارد گود شده‌اند در آن قسمت موفقیت و سربلندی حاصل شده و اکنون بیش از هر زمان دیگر به چنین متخصصینی در کشور برای رسیدن به پیشرفت و توسعه نیاز داریم.

این مسئول با اشاره به حوادث غیر مترقبه‌ای که در کشور هر ساله خسارات زیادی به بار می‌آورد، تصریح کرد: در این زمینه نقش مهندس متعهد بیش از سایر دست‌اندرکاران مشهود است و اگر همه به وظایف خود در نظارت و اجرا به درستی عمل کنیم کمتر شاهد چنین خسارات تأثر برانگیزی خواهیم بود.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با شکل‌گیری انقلاب تفکر بسیجی در کشور حاکم شد و این تفکر توانست کشور را در علوم پیشرفته از جمله هسته‌ای و نانو به جهانیان به عنوان یک قطب معرفی کند.

امیدی‌پور بومی کردن چنین دانش‌ها و علومی را تنها با تکیه بر روحیه بسیجی قابل دسترسی دانست و گفت: تفکر ناب بسیجی اکنون ایران اسلامی را به عنوان یکی از قدرت‌ها و قطب‌های بزرگ علمی دنیا و منطقه معرفی کرده است.

این مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اکنون تهدیدات بسیاری در پیش روی ما بوده که باید با حفظ روحیه آن هم به واسطه حفظ روحیه بسیجی آن‌ها را به فرصت تبدیل کنیم.

وی بسیجی واقعی را کسانی دانست که در عرصه کار و تلاش و تولید به فکر خدمت به آب و خاک خود هستند و یادآور شد: بسیج ستون فقرات کار و تولید در کشور است و اکنون بسیجیان بیش از هر زمان دیگر باید رسالت خود را بر دوش کشیده و در میدان عمل پرچمدار کار و تولید و تلاش در کشور باشند.

امیدی‌پور با تبریک افتتاح دفتر بسیج مهندسین در این استان اظهار کرد: مهندسین متعهد باید با عضویت در این تشکل اسلامی و ارزشی روحیه معنوی خود را بیش از گذشته تقویت کنند تا این که بتوانند در راه خدمت به کشور خود سربلند باشند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول