اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار گلستان:

آبرسانی به شهر گرگان‌/ راه‎آهن گرگان ـ اینچه‎برون ‌دو ماه دیگر به پایان می‌رسد‌

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: آبرسانی به شهر گرگان به شدت و با جدیت در حال پیگیری و از طرح‎های مهر ماندگار است که امیدواریم با انتقال آب‎های مازاد مشکل آب گرگان برطرف شود.

آبرسانی به شهر گرگان‌/ راه‎آهن گرگان ـ اینچه‎برون ‌دو ماه دیگر به پایان می‌رسد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عبدالرضا دادبود در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی شهرستان گرگان به عناوین مهم‌ترین پروژه‎های هفته دولت اشاره و اظهار داشت: امسال در هفته دولت بیش از 40 کیلومتر راه روستایی در استان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون ریال به بهره‎برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: عملیات ساختمانی بیمارستان گنبدکاووس، جاده ویژه پارک ملی گلستان و راه‎آهن گرگان - اینچه‎برون از جمله پروژه‎های هفته دولت است.

معاون عمرانی استاندار گلستان بیان داشت: عملیات ریل‎گذاری راه‎آهن گرگان ـ اینچه‎برون بنا به گزارش راه و شهرسازی حداکثر تا دو ماه آینده به پایان رسیده و قابل استفاده خواهد بود.

دادبود در خصوص گازرسانی به روستای زیارت ابراز داشت: بر اساس قانون، خدمات زیربنایی به ساخت و سازهای غیرمجاز ممنوع است و هر مدیری که این کار را انجام دهد برابر قانون با وی برخورد خواهد شد.

به گفته وی در استان شش جایگاه سی‎ان‎جی افتتاح خواهد شد که با راه‎اندازی آن اکثر مشکلات شهروندان برطرف خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار گلستان با بیان اینکه در حوزه آب، پروژه‎های خوبی افتتاح خواهد شد اذعان کرد: افتتاح پروژه‎های برنامه تامین و عرضه آب و مرمت و بازسازی، مهندسی رودخانه‎ها و سواحل، آبگیری سد کبودوال، افتتاح سد دانشمند، بهره‎برداری از 10 پروژه آبرسانی در قالب 88 روستا با جمعیت 5 هزار و 188 خانوار از مهمترین پروژه‎های این بخش است.

دادبود از حفر و تجهیز چهار حلقه چاه با خط انتقال در شهرستان‎های گالیکش، مینودشت و کردکوی با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد ریال خبر داد.

وی در پایان اظهار داشت: در بسیاری از پروژه‎ها که با مردم سر و کار داریم باید مشکلات را به صورت تعاملی برطرف کنیم که این موضوع هم‎اکنون در حال انجام است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول