اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

طرح آبرسانی غدیر تا پایان سال به اتمام می‌رسد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: طرح آبرسانی غدیر تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

طرح آبرسانی غدیر تا پایان سال به اتمام می‌رسد

محمد حسین دهدشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان "حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی" باید همه اقشار جامعه در راستای تحقق این شعار متعالی گام بردارند.

وی افزود: نمایندگان مردم در مجلس نیز هم‌پای نهادهای مختلف جامعه و در راستای حمایت از آنها، نقش مؤثری را در ارتقای خدمت‌رسانی ایفا کرده و می‌توانند جامعه را به سطح دلخواه و متعالی مردم سوق دهند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت آب منطقه تصریح کرد: بسیاری از مناطق روستایی آبادان با مشکل کم‌آبی و یا بی‌آبی مواجه هستند.

وی اضافه کرد: در این راستا اتمام طرح غدیر می‌تواند کمک شایان توجهی به بهبود وضعیت آب شرب و مصرفی شهروندان کند که با تلاش‌های صورت گرفته تا پایان سال 91 این مهم محقق می‌شود.

دهدشتی عنوان کرد: البته مواردی هم وجود دارد که در کم‌آبی و روند نامساعد توزیع آب بین مناطق مختلف شهرستان مؤثر است که از جمله آن می‌تواند به آبیاری اراضی توسط کشاورزان اشاره کرد.

وی بیان کرد: امیدواریم با تلاش مسئولان مرتبط هر چه سریع‌تر در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی توزیع آب مصرفی بین شهروندان مؤثر واقع شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آبادان از ظرفیت و قابلیت‌های بالای تجاری و اقتصادی بسیار خوبی برخوردار است، گفت: باید ظرفیت‌های شهرستان را به‌کار گرفت و از این طریق در راستای تعالی بخش‌های مختلف آن برآمد.

وی بیان کرد: مطمئناً با اتمام پروژه غدیر در شهرستان آبادان وضعیت آب مصرفی شهر و روستای این منطقه بهتر و مطلوب‌تر می‌شود و شهروندان در این زمینه با مشکلی جدی مواجه نمی‌شوند.

طرح آبرسانی غدیر به‌عنوان بزرگترین طرح آبرسانی تاریخ کشور به طول 850 کیلومتر و با هدف آبرسانی به 25 شهر و یک هزار و 68 روستای استان خوزستان در حال اجراست.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول