اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت امسال

طرح‌های آب‌رسانی به شهرهای خراسان‌شمالی بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی از بهره‌برداری از طرح‌های آب‌رسانی به هفت شهر این استان طی هفته دولت امسال خبر داد.

طرح‌های آب‌رسانی به شهرهای خراسان‌شمالی بهره‌برداری می‌شود

سید ابراهیم علوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد:‌ برای اجرای این طرح‌های آب‌رسانی 46 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

وی افزود: طرح‌های آب‌رسانی به شهرهای آشخانه، راز، تیتکانلو، غرب بجنورد، جاجرم، فاروج و ایور در خراسان‌شمالی به طور میانگین 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

علوی حفر و تجهیز یک حلقه چاه و ساخت مخزن سه هزار متر مکعبی و اجرای شبکه در شهر آشخانه، حفر و تجهیز دو حلقه چاه در شهر مرزی راز، ‌حفر و تجهیز یک حلقه چاه در شهر تیتکانلو و اجرای شبکه و ساخت مخزن دو هزار متر مکعبی در غرب شهر بجنورد را از طرح‌های در دست اجرای این شرکت برشمرد.

وی همچنین ساخت مخزن سه هزار متر مکعبی و اجرای شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهر جاجرم، حفر و تجهیز یک حلقه چاه آهکی در فاروج و ساخت مخزن هزار متر‌مکعب و اجرای شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهر ایور را از دیگر پروژه‌های مزبور عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی اظهار کرد: طرح‌های تأمین آب آشامیدنی شهرهای بجنورد، اسفراین و شیروان نیز از طریق شرکت آب منطقه‌ای استان اجرا و برای بهره برداری تحویل این شرکت می‌شود.

وی میزان آب آشامیدنی تولیدی این شرکت برای شهروندان خراسان‌شمالی را سالانه حدود 5/37 میلیون متر مکعب اعلام کرد و گفت: شرکت آب و فاضلاب استان حدود 137 هزار مشترک آب را در 18 شهر این استان زیر پوشش دارد.

علوی اظهار کرد: مشترکان می‌توانند با استفاده از تجهیزات کاهنده مصرف آب از قبیل: فلاش تانک‌های کم مصرف، پرولاتور کاهنده مصرف، شیرآلات اهرمی و فتوالکترویک، شیرهای فشاری اتوماتیک زمان‌دار و سر دوش‌های کم مصرف، در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول