اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه صومعه‌سرا:

تکمیل مصلای صومعه‌سرا نیازمند اعتبار است

خبرگزاری فارس: امام جمعه صومعه‌سرا گفت: ادامه عملیات ساخت مصلای جعفری صومعه‌سرا نیازمند اعتبار است.

تکمیل مصلای صومعه‌سرا نیازمند اعتبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی ظهر امروز در جمع مسئولان و مدیران این شهرستان با تبریک هفته دولت اظهار کرد: مسئولان در راستای ارائه خدمات به مردم کوشا و خلاق باشند.

وی افزود: شکرگزاری در برابر خدمت به مردم هدف و آرمان مسئولان پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.

امام جمعه صومعه‌سرا با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر در دوران ستم‌شاهی و ظلم استبداد مردانه ایستادند و با تمام توان از حق مردم دفاع کردند.

وی پیشرفت ملی و حمایت از قشر محروم جامعه را سرلوحه وظایف و عملکرد مسئولان و مدیران دستگاه‌های دولتی نامید و متذکر شد: به تن کردن لباس خدمت به مردم یک توفیق بزرگ الهی و امانتی ارزشمند در دست‌های مسئولان است.

صدیقی با اشاره به شیطنت‌های برخی افراد در صومعه‌سرا مبنی بر ناکارآمدی مدیران و مسئولان در راستای انجام وظایف خود، اذعان کرد: کسانی که افکار مردم را به دروغ هدایت می‌کنند همواره به دنبال مطرح کردن خود در بین مردم هستند.

وی یادآور شد: صومعه‌سرا شهری آرام و بدون هیاهو بوده و هرگز افراد دروغ‌پرداز و شایعه افکن را در درون خود نمی‌پذیرد.

امام جمعه صومعه‌سرا با توجه به اینکه مردم از عوام فریبی برخی افراد موقعیت و فرصت‌طلب دوری کنند، بیان کرد: ظرفیت‌های صومعه‌سرا نباید به طرف مسایل منفی سوق یابد.

وی به ادامه ساخت مصلای صومعه‌سرا اشاره کرد و گفت: تاکنون زیر بنای مصلای جعفری صومعه‌سرا با اسکلت‌بندی عالی و مناسب با اعتبار مصرفی 150 میلیون تومان انجام شده و در حال آغاز فاز نخست اجرای این پروژه با همکاری مهندسان و ناظران ساختمان سازی هستیم.

صدیقی با بیان اینکه اجرای فازهای بعدی ساخت مصلای صومعه‌سرا نیازمند کمک‌های مالی خیران است، خاطرنشان کرد: تکمیل فاز نخست و دوم بدون کمک مالی خیران ممکن نیست.

وی از اجرای فاز تکمیلی ساخت مصلای جعفری صومعه‌سرا تا سال آینده خبر داد و متذکر شد: بالغ بر 400 میلیون تومان برای اجرای فاز تکمیلی پیش‌بینی شده است.

به گفته امام جمعه صومعه‌سرا از مبلغ اعتبار پیش‌بینی شده مذکور، تاکنون 80 میلیون تومان آن تأمین شده است.

وی از مردم و مسئولان خواست برای تأمین بقیه مبلغ کسری ساخت فاز تکمیلی مصلای صومعه‌سرا با اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان همکاری کنند.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول