اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل کهگیلویه و بویراحمد:

رسانه‌ها استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی را فرهنگ‌سازی کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ نهاد فرهنگی بهتر از رسانه‌ها نمی‌توانند در این استان استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی توسط مردم را فرهنگ‌سازی کنند.

رسانه‌ها استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی را فرهنگ‌سازی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز کمیسیون ستاد تسهیلات تابستانی برای دور دوم سفرهای تابستانی در محل اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

مسعود مصدقی مسئول ستاد تسهیلات سفرهای تابستانی این استان ضمن اشاره به این موضوع که دور دوم سفرهای تابستانی با شروع تعطیلات عید فطر آغاز می‌شود، هدف از تشکیل این کمیسیون را برنامه‌ریزی و هماهنگی نهادها و واحدهای مسئول در این زمینه دانست و اذعان داشت: همه واحدهای مسئول در این امر باید تمام تلاش خود را در جهت خدمات‌رسانی مطلوب‌تر در دور دوم سفرهای تابستانی به کار گیرند.

وی از جمله محورهای این جلسه را دو موضوع ایمنی و ارتقای خدمات مسافربری نام برد ابراز امیدواری کرد که با دقت بیشتر مدیران فنی شرکت‌ها و حضور مداوم مدیران عامل شرکت‌ها در محل کار، نظارت بر افزایش خدمات مسافربری محقق شود.

این مسئول در ادامه به نقش تبلیغات در جهت افزایش استفاده از ناوگان عمومی اشاره کرد و بیان داشت: با افزایش تبلیغات و سرویس‌دهی بیشتر به مسافران می‌توان به این مهم دست یافت.

مصدقی در ادامه به نقش رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در این استان اشاره کرد و گفت: نقش رسانه در هر زمینه‌ای بی‌بدیل است که در این راستا نیز می‌توانند اثرگذار باشند.

وی تصریح کرد: در هنگامه کنونی و در اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری باید استفاده بهینه از همه امکانات را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: صدا و سیما و سایر رسانه‌ها و مطبوعات باید در راستای تبیین ضرورت هر چه بیشتر استفاده از ناوگان عمومی گام‌ بردارند.

در پایان با اشاره به تحلیلی که براساس نظرسنجی انجام شده از مسافران حاصل شده، به مسئولین حاضر در جلسه اعلام شد که باید با همکاری یکدیگر مورد تاخیر در حرکت ناوگان عمومی مسافربری را به صفر رساند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول