اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت لیالی قدر صورت گرفت

تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی محدوده حرم حضرت عبدالعظیم

خبرگزاری فارس: همزمان با لیالی قدر ناوگان حمل و نقل عمومی محدوده حرم حضرت عبدالعظیم(ع) تقویت شد.

تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی محدوده حرم حضرت عبدالعظیم

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 20 در آستانه فرارسیدن شب‌های قدر از تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی در محدوده حرم حضرت عبدالعظیم(ع) خبر داد و گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و ارائه خدمات بهینه به مسافران و زائران در شب‌های قدر، ناوگان حمل و نقل عمومی محدوده حرم حضرت عبدالعظیم(ع) در مسیر خیابان‌های آستانه، سلمان فارسی، میادین هادی ساعی و شهرری و همچنین در ضلع شرقی و جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) تقویت شد.

علیرضا اسفراینی‌نژاد با اشاره به اینکه 25 دستگاه ون و 150 دستگاه اتوبوس به مسیرهای مورد اشاره برای انتقال رایگان مسافران و زائران اختصاص یافته است، تصریح کرد: علاوه بر تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی، محدودیت‌های عبور و مرور و انسداد معابر با نصب 98 نیوجرسی چهار متری برای ایمن‌سازی مسیرهای منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و افزایش ایمنی تردد مسافران و زائران انجام شد.

وی به روشنایی تمام پارکینگ‌های سطح منطقه در شب‌های قدر اشاره کرد و اظهار داشت: نصب 300 بنر و توزیع 20 هزار نقشه راهنمای مسیر به منظور اطلاع‌رسانی و عدم سردرگمی شهروندان در سطح منطقه انجام می‌شود.

این گزارش حاکی است، با توجه به وجود حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، منطقه 20 پذیرای خیل عظیمی از شهروندان دیگر مناطق شهر تهران برای حضور در مراسم نورانی شب‌های قدر در جوار این حرم شریف است.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول