اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت صبا گلستان:

70 درصد ناوگان حمل و نقل غذایی گلستان از خارج ‌تامین می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت صبا استان گلستان گفت: 70 درصد ناوگان حمل و نقل غذایی گلستان از خارج استان تامین می‎شود که این وابستگی خطراتی را در مسیر جاده‎ای به وجود خواهد آورد.

70 درصد ناوگان حمل و نقل غذایی گلستان از خارج ‌تامین می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمود ابراهیمی صبح امروز در حاشیه جلسه با تعاونی‌های استان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: مشکل ناوگان حمل و نقل در صنعت مواد غذایی یکی از مسائل و مشکلاتی است که طی سالیان گذشته نیز مطرح شده لذا تقاضا داریم در تامین ماشین‎های تریلی در این بخش، تسهیلات بانکی تعلق بگیرد تا شاهد رونق اقتصادی در استان باشیم.

وی با بیان اینکه در بخش صادرات در چارچوب مرزها نیز با مشکلاتی روبه‌رو هستیم تصریح کرد: اضافه شدن هر بند و آئین‎نامه‎ای سبب بروز مشکلات در بخش صادرات استان است که اگر نگاه تعاملی با کشورهای همسایه مورد توجه قرار بگیرد سهم صادرات استان افزایش پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت صبا گلستان خواستار فعال‌سازی یک منطقه آزاد تجاری شد و بیان داشت: اگر این موضوع محقق شود با همدل شدن بخش صادرات شاهد یک حرکت تحول بزرگ در استان خواهیم بود.

ابراهیمی با تاکید بر ایجاد و توسعه صنعت و کسب و کارهای مکمل در استان یادآور شد: با توجه به وجود صنایع فعال در گلستان لازم است تا در تامین ماشین‌آلات صنعتی از سوی دولت برنامه‎ریزی‎های خوبی صورت پذیرد.

وی با ابراز گله‎مندی از اینکه بزرگ‌ترین انتقادات به تعامل کمرنگ بخش صنعت با دانشگاه برمی‎گردد اذعان کرد: در این بخش با مشکلات عدیده‎ای روبرو هستیم چرا که بخش خصوصی و دانشگاه از یکدیگر فاصله گرفته‎اند.

مدیرعامل شرکت صبا گلستان در خصوص فرهنگ کار و کارگری ابراز داشت: جامعه ما جامعه بیکاری نیست و همواره سعی شده با جذب ایده‎های برگزیده در رشد و تعالی استان گام‎های ارزشمندی برداشته شود.

ابراهیمی خواستار فعالیت پررنگ رسانه و صدا و سیما در فرهنگ‌سازی مقوله کار و کارگری شد و بیان داشت: از این طریق می‎توان جوانان را نسبت به آینده امیدوار کرد.

وی خاطر نشان کرد: در مقطع کارشناسی با گرایش بازرگانی و مالی نیازمند 100 نیروی انسانی برای شرکت توزیع در نقاط مختلف ایران هستیم.

مدیرعامل شرکت صبا گلستان تاکید کرد: در بخش حمل و نقل نیز این آمادگی وجود دارد از طریق تامین اعتبارات داخلی با رانندگان مشارکت کرده تا زمینه اشتغال در استان نیز فراهم شود که متاسفانه در این زمینه هیچ همکاری از سوی فرمانداران شکل نگرفته است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول