اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام شهرداری منطقه 20:

ارائه خدمات رایگان حمل و نقل عمومی به نمازگزاران عید فطر در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: قائم مقام شهرداری منطقه 20 با اعلام مبادی حرکت و محل استقرار وسایل حمل و نقل عمومی همزمان با روز جهانی قدس و عید فطر در این منطقه، از ارائه خدمات رایگان ناوگان حمل و نقل عمومی به نمازگزاران و راهپیمایان خبر داد.

ارائه خدمات رایگان حمل و نقل عمومی به نمازگزاران عید فطر در جنوب تهران

اصغر عطایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از ارائه خدمات رایگان ناوگان حمل و نقل عمومی به نمازگزاران و راهپیمایان همزمان به دو مقصد دانشگاه تهران و حرم حضرت عبدالعظیم (ع) خبر داد و گفت: در راستای حضور گسترده شهروندان در مراسم نماز عید فطر و راهپیمایی روز قدس، 160 دستگاه اتوبوس و 40 دستگاه ون آماده سرویس‌رسانی رایگان به نمازگزاران و راهپیمایان است که نقل و انتقال شهروندان از مبادی حرکت به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود.

قائم مقام شهرداری منطقه 20 خاطرنشان کرد: محل استقرار وسایل حمل و نقل عمومی و مبادی حرکت از دولت‌آباد، 13 آبان، میدان شهرری و میدان شهید غیبی به مقصد دانشگاه تهران و مبادی حرکت از دولت‌آباد، 13 آبان، باقرشهر، عباس‌آباد و امین‌آباد به مقصد ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع) اعلام شده است که شهروندان در روز قدس و عید فطر با مراجعه به محل‌های مورد اشاره می‌توانند از امکانات رایگان آن استفاده کنند.

وی به لزوم ارائه خدمات رایگان به ساکنان بخش حریم و روستاهای این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه منطقه 20 در بخش حریم 14 روستای تحت پوشش دارد مبادی حرکت مورد اشاره به نحوی در نظر گرفته شده است که ساکنان بخش حریم و روستاهای اطراف نیز بتوانند از این امکانات رایگان استفاده کنند و برای امر مقدس راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر به حرم حضرت عبدالعظیم (ع) دسترسی بیابند.

این گزارش حاکی است، ناوگان حمل و نقل عمومی این منطقه از ساعت شش صبح روز‌های قدس و عید فطر در مبادی حرکت مورد اشاره آماده خدمات‌رسانی به راهپیمایان و نمازگزاران است.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول