اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لردگان:

تخصیص 70 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به طرح‌های تعاونی لردگان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان لردگان از تخصیص بیش از 70 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای اجرای طرح‌های تعاونی اشتغالزایی در این شهرستان خبر داد.

تخصیص 70 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به طرح‌های تعاونی لردگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد علی زاهدی عصر دوشنبه در کارگروه اشتغال شهرستان لردگان، سهم اشتغال تعهد شده شهرستان لردگان را 3 هزار و 691 شغل در سال 91 اعلام کرد و اظهار داشت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در راستای تحقق این تعداد شغل برنامه‌ریزی و تلاش کنند.

وی اشتغال را امری فرابخشی اعلام کرد و افزود: ایجاد اشتغال بر عهده یک یا دو دستگاه نیست بلکه همه‌ دستگاه‎های اجرایی و بانک‌های‌ عامل باید برای فائق آمدن بر مسئله مهم بیکاری با هم همکاری کنند.

زاهدی با اشاره به نامگذاری امسال به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط مقام معظم رهبری گفت: حمایت از تولیدکننده و کارآفرین موجب توسعه شهرستان و زدودن غبار محرومیت از چهره لردگان می‌شود.

فرماندار شهرستان لردگان با اشاره به خدمات دولت در این شهرستان گفت: در دولت نهم و دهم احمدی‌نژاد خدمات ارزشمندی از جمله ایجاد دو سد بزرگ، احداث کارخانه پتروشیمی، احداث کارخانه سیمان و ایجاد چند صنایع کوچک دیگر در این شهرستان صورت گرفته که با بهره‌برداری کامل این طرح‌ها، تحولی عظیم در لردگان ایجاد خواهد شد.

زاهدی به نقش مهم بانک‎های عامل در راستای ایجاد اشتغال تاکید کرد و افزود: اگر بانک‎ها در اعطای تسهیلات اشتغالزایی همکاری بیشتری با متقاضیان و دستگاه‎های اجرایی داشته باشند، بی‎شک در ایجاد اشتغال گام‌های بلندتری برداشته خواهد شد.

وی توسعه مشاغل‌ خانگی را یکی دیگر از سیاست‌های دولت در اشتغالزایی نام برد و گفت: این مشاغل نقش عمده‌ای در تولید و بهره‎وری دارد و از دستگاه‌های مرتبط با این طرح‌ها لازم است تا با پیگیری جدی سهم اختصاص یافته به شهرستان را جذب کنند.

فرماندار شهرستان لردگان به اهمیت نظارت بر اشتغال‌های وارد شده در سامانه رصد تاکید کرد، افزود: کمیته‌ای با حضور نماینده فرمانداری، نماینده اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان و نماینده دستگاه اجرایی به طور مرتب بر اشتغال‌های ایجادی نظارت و گزارش‌های خود را به کارگروه اشتغال شهرستان ارائه دهند.

زاهدی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس افزود: امام خمینی (ره) با این اقدام تاریخی در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس نام فلسطین را برای همیشه در تاریخ ماندگار کردند.

وی از مردم مومن و ولایت‌مدار شهرستان لردگان خواست در این روز همراه با ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و همه مسلمانان جهان به ندای بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفته و یک بار دیگر وفاداری خود را به اسلام و قرآن و به همگان نشان دهند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول