اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آبیک خبر داد

جمع‌آوری 300 میلیون ریال کمک نقدی در طرح مفتاح‌الجنة آبیک

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آبیک از جمع‌آوری 300 میلیون ریال کمک نقدی مسئولان، خیرین، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای این شهرستان در طرح مفتاح‌الجنه خبر داد.

جمع‌آوری 300 میلیون ریال کمک نقدی در طرح مفتاح‌الجنة آبیک

فرزاد جهانگرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: در طرح مفتاح‌الجنه با حضور فرماندار آبیک و جمعی از مسئولان شهرستان، خیرین و دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها از 305 خانواده زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) بازدید به عمل آمد که در این بازدیدها مبلغ 300 میلیون ریال کمک نقدی و 410 سبد کالا جمع‌آوری و به نیازمندان اهدا شد.

وی با بیان اینکه 178 یتیم زیر پوشش 670 حامی قرار دارند، افزود: در طول ماه مبارک رمضان 105 حامی به تعداد حامیان افزوده شد که از 178 یتیم، 131 نفر را زیر حمایت خود قرار دادند.

این مسئول از توزیع 1500 سبد کالا شامل برنج، روغن، قند، پنیر، شکر، ماکارونی، رب گوجه‌فرنگی، سویا و خرما با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک به مددجویان و نیازمندان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: ارزش ریالی هر سبد کالا 500 هزار ریال می‌باشد.

مدیر کمیته امداد امام (ره) آبیک ادامه داد: در ماه مبارک رمضان 16 هزار و 650 غذای گرم به ارزش یک میلیارد و 150 میلیون ریال بین نیازمندان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) توزیع شد.

جهانگرد اضافه کرد: در طرح محسنین 10 حامی، 45 خانواده زندانی، از کارافتاده و زنان سرپرست خانوار را مورد حمایت خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: در طرح مسجدمحوری با کمک کمیته امداد امام (ره)، خیرین و روحانی، هیئت امنا و دهیاران و شوراهای اسلامی در 50 روستا نیازمندان اطعام شدند که ارزش ریالی آن یک میلیارد و 400 میلیون ریال است.

این مسئول بیان کرد: در ماه مبارک رمضان 65 میلیون ریال برای تعمیر و بازسازی واحدهای مددجویان (طرح رضوان) اختصاص یافت و این در حالی است که مبلغ 20 میلیون ریال برای کمک جهیزیه نوعروسان (طرح کوثر) کمک نقدی صورت گرفته است.

مدیر کمیته امداد امام (ره) آبیک یادآور شد: در طرح اکرام ایتام 82 میلیون و 570 هزار ریال کمک نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شد.

جهانگرد خاطرنشان کرد: در طرح شفا نیز یکی از خیرین مبلغ 40 میلیون ریال کمک هزینه درمان یک مددجو را بر عهده گرفت.

وی اذعان کرد: میزان درآمد سه ماهه نخست امسال در طرح اکرام ایتام نسبت به مشابه سال گذشته 480 درصد رشد داشته که توانسته‌ایم رتبه نخست در استان قزوین را کسب کنیم.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول