اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان

طرح پشتوانه‌سازی کشتی در آبیک اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی شهرستان آبیک از اجرای طرح پشتوانه‌سازی کشتی همزمان با بازگشایی مدارس در این شهرستان خبر داد.

طرح پشتوانه‌سازی کشتی در آبیک اجرا می‌شود

محمد خرمن‌بیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: پس از کشف و شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان در رشته کشتی، آنان به طور رایگان و خصوصی آموزش کشتی می‌بینند تا بتوانند در آینده جایگزین تیم بزرگسالان کشتی شوند.

وی شهرستان آبیک را از قطب‌های بزرگ کشتی استان قزوین دانست و امکانات و تجهیزات این رشته ورزشی را در شهرستان آبیک مطلوب ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه نگاه رئیس ورزش و جوانان شهرستان آبیک به رشته کشتی مثبت است که امیدواریم با پیگیری ایشان یک تشک کشتی برای تمرین کشتی‌گیران آبیکی اختصاص یابد.

این مسئول ادامه داد: تعداد ورزشکاران رشته کشتی شهرستان آبیک 140 نفر است که از این تعداد 100 نفر نونهال و نوجوان هستند و مابقی در رده سنی جوانان و بزرگسالان قرار دارند.

رئیس هیئت کشتی شهرستان آبیک بیان کرد: در هر یک از رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان دو مربی در حال آموزش به کشتی‌گیران هستند.

خرمن‌بیز از برگزاری مسابقات کشتی دو روزه جام رمضان در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: در این مسابقات که در سالن تختی برگزار شد 40 نفر از نونهالان، 40 نفر از نوجوانان و 20 نفر از جوانان کشتی‌گیر شرکت داشتند که در پایان پس از شناخت نفرات برتر به آنان جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

وی تصریح کرد: کشتی شهرستان آبیک از آینده درخشانی برخوردار است چرا که در سه دوره متوالی تیم کشتی بزرگسالان آن،  قهرمان استان قزوین شده‌اند.

رئیس هیئت کشتی شهرستان آبیک در خاتمه بیان کرد: این شهرستان از استعدادهای خوبی برخوردار است که نیاز به شکوفا شدن دارد.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول