اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی قم عنوان کرد

ارسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی به آسیب‌دیدگان زلزله استان آذربایجان شرقی خبر داد.

ارسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی

ابوالفضل خاکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن ابراز همدردی با آسیب‌دیدگان زلزله استان آذربایجان شرقی بیان کرد: طی اطلاع‌رسانی‌هایی که از سوی رسانه‌ها و نهادهای امدادرسانی صورت گرفت اقلام مورد نیاز هموطنان آسیب دیده مشخص شد.

وی با اشاره به اقدامات اتاق بازرگانی استان قم، برای حمایت از آسیب‌دیدگان زلزله استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: شماره حسابی برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی زیرمجموعه‌های اتاق بازرگانی که شامل تجار،‌ اتحادیه‌ها و ... می‌شدند اعلام شد که در این راستا بیش از 50 میلیون ریال کمک نقدی به این حساب واریز شده است.

رئیس اتاق بازرگانی استان قم با تاکید بر اینکه واریز کمک‌های نقدی برای آسیب‌دیدگان این حادثه همچنان ادامه دارد بیان کرد: اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان از جمله کنسروهای لوبیا،‌ ماهی و... خریداری و برای آنان ارسال می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه کمک‌های مجموعه اتاق بازرگانی استان قم شامل کمک‌های غیر ریالی نیز می‌شود تصریح کرد: در این مجموعه اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان که شامل آب معدنی‌، ‌کفش،‌ دمپایی،‌ پوشاک، ‌پتو، خوراکی‌های بسته‌بندی و...است برای کمک به زلزله‌زدگان جمع‌آوری می‌شود.

خاکی در ادامه از جمع‌آوری بیش از 300 بسته آب معدنی و 200 جفت کفش و دمپایی خبر داد و گفت: برای کمک به زلزله‌زدگان بیش از 40 پتو، 200 بسته بیسکویت، 20 بسته کنسرو و کمپوت جمع‌آوری شده است.

وی اضافه کرد: هدایا و کمک‌هایی که در حال جمع‌آوری است بیش از اندازه انتظار بوده است به گونه‌ای که تعداد لباس‌ها و انواع لوازم بهداشتی که گردآوری شده است قابل شمارش نیست.

رئیس اتاق بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم حمایت‌های دوگانه اعضای این تشکل به آسیب‌دیدگان زلزله اخیر استان آذربایجان شرقی را بسیار مفید ارزیابی کرد و گفت: این کمک‌ها از سوی بخش خصوصی به زلزله‌زدگان صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برخی از مدیران تولیدی‌ها و واحدهای صنعتی عضو اتاق بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت هستند تصریح کرد: کالاهایی که از سوی این مجموعه‌ها گردآوری شده بیشترین نیاز بازماندگان زلزله اخیر را تشکیل می‌دهد.

خاکی با تاکید بر اینکه کمک‌های غیر نقدی در کنار کمک‌های نقدی بسیار مهم تلقی می‌شود خاطر نشان کرد: آب معدنی، کنسرو، کمپوت، پتو، بیسکویت، لوازم بهداشتی، پوشاک و کفش از جمله اقلامی است که تاکنون به صورت مستقیم برای زلزله‌زدگان ارسال شده و همچنان کمک‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول