اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین:

چهار بانده کردن جاده آبیک ـ محمدیه با سرعت در حال اجرا است

خبرگزاری فارس: مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: عملیات پروژه چهار بانده کردن جاده آبیک ـ محمدیه با قوت و سرعت هر‌ چه بیشتر اجرایی می‌شود.

چهار بانده کردن جاده آبیک ـ محمدیه با سرعت در حال اجرا است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، نادر محمدزاده ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی پروژه چهار بانده کردن جاده آبیک ـ ‌محمدیه شهرستان آبیک اظهار کرد: مسیر آبیک به محمدیه به طول 35 کیلومتر است که در فاز نخست آن 10 کیلومتر و 800 متر اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: مقرر شده این پروژه از سوی مجری پروژه به اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین 15 ماهه تحویل داده شود که در صورت نبود مشکل در تخصیص اعتبار، امیدواریم تابستان سال آینده عملیات فاز نخست به اتمام برسد.

محمدزاده میزان اعتبار اولیه تخصیص‌ یافته شده به آغاز عملیات اجرایی پروژه چهار بانده کردن جاده آبیک‌ ـ ‌محمدیه را 30 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: خوشبختانه اعتبار تخصیص‌ یافته مربوط به سال 90 است که امیدواریم اعتبار امسال نیز به‌زودی جذب شود تا بتوانیم شاهد پیشرفت فیزیکی مطلوب این پروژه باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین حجم عملیات خاکی پروژه چهار بانده کردن جاده آبیک ـ محمدیه را بالغ بر 300 هزار متر مکعب عنوان کرد و گفت: امیدواریم که مردم میزان پیشرفت پروژه را با توجه به حجم عظیمی که دارد در حین اجرا و پس از اجرا مشاهده کنند.

محمدزاده اضافه کرد: با توجه به اینکه عملیات در دو طرفه جاده مذکور در حال انجام است، می‌طلبد نیروی انتظامی و دستگاه‌های اجرایی با مجریان پروژه همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با اشاره به ترافیک نسبتا سنگین در حین عملیات اجرایی پروژه چهار بانده کردن جاده آبیک ـ محمدیه تأکید کرد: امید است که با سعه‌صدر مسئولان و مردم این پروژه با سرعت و دقت پیش برود.

محمدزاده خاطرنشان کرد: پروژه چهار بانده کردن جاده آبیک ـ محمدیه شامل سه دور برگردان، چهار پارکینگ و یک زیرگذر است.

وی یادآور شد: میزان اعتبار برآورد شده برای این پروژه 84 میلیارد ریال است.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول