اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین:

کمک‌های نقدی مورد نیاز زلزله‌زدگان است

خبرگزاری فارس: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: با توجه به شرایط موجود و همچنین تجارب وقایع و حوادث گذشته، کمک‌های نقدی می‌تواند برای زلزله‌زدگان مؤثرتر باشد.

کمک‌های نقدی مورد نیاز زلزله‌زدگان است

حکمت‌الله هاشمی در حاشیه بازدید حجت‌الاسلام ابوترابی و احسان لشگری از مناطق زلزله‌زده ورزقان و هریس در گفت‌و‌گو با خبرنگار اعزامی فارس قزوین به مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی اظهار کرد: بنابر تجربه‌ای که در حوادث و وقایع مختلف کسب کرده‌ایم، بهترین روش برای کمک به زلزله‌زدگان اهدای پول به آنهاست.

وی افزود: مواد خوراکی بنا به تاریخ انقضاء و موارد دیگر ممکن است کارآیی لازم را نداشته باشد ولی کمک‌های نقدی هم‌وطنان در هر لحظه قابل به تبدیل به لوازم مورد نیاز زلزله‌زدگان است.

هاشمی ادامه داد: کمک‌های نقدی مردم در آینده زلزله‌زدگان نیز مؤثر بوده و می‌تواند برای بازسازی و زنده کردن این مناطق مورد استفاده قرار گیرد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در مناطق زلزله‌زده یادآور شد: مردم با مشاهده حضور مسئولان و ورزشکاران دلگرمی و آرامش گرفته و این رفت‌و‌آمدها قطعا در بهبود وضعیت زلزله‌زدگان مؤثر است.

وی تصریح کرد: مردم شریف و مظلوم زلزله‌زده به کمک همه مردم و مسئولان احتیاج دارند و این کمک‌ها باید تا پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده ادامه یابد.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول