اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ابراز همدردی شورای شهر اردبیل با جان‌باختگان زلزله

اعضای شورا و شهرداری اردبیل به زلزله‌زدگان کمک نقدی کردند

خبرگزاری فارس: اعضای شورای شهر اردبیل در جلسه عصر امروز خود با جان‌باختگان زلزله مهیب شمال‌غرب کشور ابراز همدردی کرده و برای بازماندگان درخواست صبر و تحمل کردند.

اعضای شورا و شهرداری اردبیل به زلزله‌زدگان کمک نقدی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در جلسه عصر امروز شورای شهر اردبیل که در ساختمان شورا با حضور اعضا و شهردار اردبیل برگزار شد، اعضای شورای شهر اردبیل با تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنانمان در زلزله اخیر اهر، ورزقان و هریس با صدور پیام تسلیتی این فاجعه دردناک را به هموطنانمان تسلیت گفتند.

در این پیام تسلیت که خطاب به رئیس شورای اسلامی استان آذربایجان‌شرقی نوشته شده، آمده است: مشیت الهی بر این تعلق گرفته که بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتم‌زده به انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش در فراخنای بیکران هستی و یگانه راز جاودانگی او است که بدین وسیله درگذشت تأسف‌بار هموطنانمان را در زلزله اخیر استان آذربایجان‌شرقی از طرف اعضای شورای شهر اردبیل به خانواده داغدار آن عزیزان تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آنها غفران و مغفرت و برای بازماندگان نیز صبر جمیل و اجر جزیل خواستاریم.

همچنین پیام تسلیتی از طرف اعضای شورای شهر اردبیل خطاب به رؤسای شورای شهر اهر، ورزقان و هریس قرائت شد که در آن با حادثه‌دیدگان زلزله اخیر ابراز همدردی و همنوایی شده بود.

همچنین اعضای شورای شهر اردبیل اعلام کردند در کمک به آسیب‌دیدگان زلزله اخیر مبلغ 50 هزار تومان از اولین دریافتی اعضای شورای شهر اردبیل کسر و به حساب کمک به حادثه‌دیدگان واریز شود.

در این جلسه شهردار اردبیل نیز با تسلیت زلزله مهیب اهر، ورزقان و هریس اعلام کرد که با آمادگی کارکنان شهرداری یک روز از حقوق مردادماه آنها به زلزله‌زدگان شمال‌غرب کشور اختصاص می‌یابد.

همچنین تعدادی از اعضای شورای شهر اردبیل خواستند تا با جمع‌آوری کمک‌های نقدی آنها را به صورت حضوری در منطقه تحویل مسئولان داده و با مردم حادثه‌دیده نیز از نزدیک ابراز همدردی و همنوایی کنند.

روز قدس برچیده شدن علایم طاغوتیان در روی زمین است

به گزارش فارس، رئیس شورای شهر اردبیل در ابتدای این جلسه با اشاره به فرا رسیدن روز قدس به عنوان روز برچیده شدن آثار و نشانه‌های طاغوت در روی زمین گفت: در این روز ملت غیرتمند ایران بار دیگر اراده و همت خود را به همراه سایر ملت‌های مسلمان به کار می‌بندد و به دنیا نشان می‌دهد که اندیشه استبدادی و صهیونیستی رو به زوال است.

حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری با یادآوری این‌که در روز قدس خشم یکپارچه ملت مسلمان دنیا را علیه کاخ فزون‌طلبان شاهد می‌باشیم، تصریح کرد: ما امسال روز قدس را به تجلی واقعی در حمایت از مقاومت اسلامی و اندیشه‌های خردورزانه امام راحل در بنیان‌گذاری این روز تقدیر می‌کنیم و به دنیا نشان می‌دهیم که نظام‌های طاغوتی در حال از بین رفتن و شکسته شدن هستند.

وی افزود: در روز جهانی قدس همه از کوچک و بزرگ و پیر و جوان به صحنه می‌آییم و در یک ندای حق‌طلبی کیان استکبار را زیر سئوال می‌بریم.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول