اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار قزوین

عملیات اجرایی پروژه چهار بانده کردن جاده آبیک ـ محمدیه آغاز شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور استاندار استان قزوین و جمعی از مسئولان شهرستان آبیک و استان قزوین عملیات اجرایی پروژه چهار بانده کردن جاده آبیک ـ محمدیه شهرستان آبیک آغاز شد.

عملیات اجرایی پروژه چهار بانده کردن جاده آبیک ـ محمدیه آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، چهار بانده کردن جاده آبیک ـ محمدیه از مصوباتی است که در دور نخست سفر هیئت دولت به استان قزوین در سال 85 به تصویب رسیده است.

مسیر جاده آبیک ـ محمدیه به طول 35 کیلومتر است که با توجه به فرسوده بودن آسفالت، قدمت و باریکی این جاده و همچنین تردد خودروهای سنگین ترانزیتی، از نقاط حادثه‌خیز شهرستان آبیک محسوب می‌شود.

حتی در برخی اوقات تعدادی از خودروها به علت ازدحام و شلوغی در مسیر اتوبان کرج ـ قزوین تغییر مسیر داده و از مسیر جاده آبیک ـ محمدیه (جاده قدیم) تردد می‌کنند.

در جاده آبیک ـ محمدیه سوانح رانندگی زیادی اتفاق می‌افتد که عدم نصب روشنایی در این مسیر در شب‌ها مهم‌ترین عامل تصادفات بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک گفت: عملیات اجرایی چهار بانده کردن آبیک ـ محمدیه از ورودی شهر آبیک آغاز شده است.

نادر محمدزاده افزود: در فاز نخست 10 کیلومتر و 800 متر از این پروژه اجرایی می‌شود که د‌ر مرحله نخست پنج کیلومتر را در دستور کار قرار داده‌ایم تا کار دچار آسیب نشود.

وی تصریح کرد: پیگیر اعتبارات بعدی برای پیشرفت روند عملیات اجرایی چهار بانده کردن جاده آبیک - محمدیه هستیم تا کار به نحو مطلوب به پیش رود.

با توجه به آغاز عملیات اجرایی چهار بانده کردن جاده آبیک ـ محمدیه امیدواریم که مسئولان همانطور که اذعان کرده‌اند با پیگیری‌های لازم در جذب به موقع اعتبارات ملی، این پروژه در کوتاه‌ترین زمان به بهره‌برداری برسد تا شاهد کاهش سوانح جاده‌ای در این مسیر باشیم.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول