اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بانوان و امور خانواده استانداری زنجان خبر داد

اجرای طرح غربالگری زنان مددجو در 9 شهر استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری زنجان از اجرای طرح غربالگری بانوان مددجوی سرپرست خانوار کمیته امداد امام خمینی در 9 شهر تابعه استان زنجان در مورد سرطان سینه خبر داد.

اجرای طرح غربالگری زنان مددجو در 9 شهر استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آذر آوازه ظهر امروز در جلسه کارگروه امنیت غذایی استان زنجان، سلامت را از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان استان اعلام کرد و اظهار داشت: دولت در صدد فراهم کردن دسترسی بانوان به ویژه بانوان آسیب پذیر به سلامت کامل است.

وی با اشاره به اجرای طرح غربالگری زنان سرپرست خانوار در سطح شهر زنجان تصریح کرد: این طرح به دلیل محدودیت منابع مالی فقط در شهر زنجان اجرا شده است.

مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری زنجان تاکید کرد: ادامه روند اجرای طرح غربالگری بانوان سرپرست خانوار در سایر شهرها نیازمند تامین منابع مالی است به همین دلیل این طرح به کمیته کارگروه بانوان ارائه شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح غربالگری بانوان فرهنگی اشاره کرد و گفت: این طرح با کمک یکی از متخصصان و دو همراه وی در بین معلمان مقطع دبیرستان اجرا می‌شود.

آوازه با اشاره به بدون علامت بودن سرطان سینه تصریح کرد: بسیاری از موارد ابتلا به این بیماری در خودآزمایی‌ها شناسایی می‌شوند.

وی مدت زمان لازم برای خودآزمایی سینه را 15 دقیقه اعلام کرد و گفت: این بیماری اگر به موقع شناسایی شود فرد مبتلا می‌تواند به صورت طبیعی به زندگی خود ادامه داده و به مانند یک فرد عادی عمر کند.

مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری زنجان اضافه کرد: بر اساس طرح آماده شده 140 نفر معلمان در کارگاه‌های برگزار شده حضور می‌یابند.

وی تعداد کارگاه‌های برنامه‌ریزی شده برای برگزاری را هفت کارگاه اعلام کرد و افزود: 90 دقیقه از کارگاه‌های برگزار شده تئوری و 40 دقیقه باقیمانده عملی خواهد بود.

آوازه اضافه کرد: یک کلاس سنجش نیز برای دوره‌‌های طراحی شده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول