اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته محقق شد

اختصاص 76 میلیارد تومان برای طرح‌های مددجویان اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، از اختصاص 76 میلیارد تومان تسهیلات توسط این کمیته برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی‌ در سال گذشته خبر داد.

اختصاص 76 میلیارد تومان برای طرح‌های مددجویان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مهدی مجلس‌آرا دوشنبه‌شب در آئین ضیافت مهربانی‌ها در کاشان اظهار داشت: سال گذشته توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان اصفهان، 19 هزار و 600 طرح اشتغال‌زایی ارائه شد که منجر به انتخاب این نهاد به عنوان نهاد برتر از این جهت در استان اصفهان شد.

وی افزود: برای اجرای این تعداد طرح، 76 میلیارد تومان تسهیلات به خانواده‌های زیر پوشش و همچنین نیازمندانی که زیر پوشش کمیته امداد نیستند، تعلق گرفت. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان یادآور شد: 20 درصد از 76 میلیارد تومان تسهیلات ارائه شده به نیازمندانی که زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) نیستند پرداخت شده است.

جهان‌آرا با اشاره به اینکه 92 درصد از این طرح‌ها به اشتغال پایدار برای مددجویان زیر پوشش منجر شده و هشت  درصد بقیه نیز انحراف داشته ادامه داد: ارائه این آمار توسط کارگروه اشتغال استان اصفهان و سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شده و به صورت مستند است.

این مسئول با اشاره به تسهیلات قرار گرفته در اختیار کمیته امداد استان اصفهان عنوان کرد‌: با توجه به آمار توانمندی کمیته امداد کاشان آن میزان تسهیلاتی که شهرستان‌های استان نتوانستند جذب کنند به شهرستان کاشان تخصیص داده می‌شود.

مجلس‌آرا با تأکید بر اینکه سقف اعلام شده در ارائه تسهیلات بسته نمی‌شود خاطرنشان کرد: سهمیه تسهیلات هر یک از شهرستان‌های استان در سال‌جاری بر اساس توانمندی شهرستان بوده و به هر میزان توانایی جذب تسهیلات توسط شهرستان‌ وجود داشته باشد در راستای تحقق اشتغال پایدار این تسهیلات به مراکز مختلف پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهرهای زیر 20 هزار نفر توسط شورای عالی اشتغال زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارد اذعان داشت: در مرحله نخست یک‌هزار و 300 میلیارد تومان تسهیلات به هر یک از استان‌ها تخصیص داده شده، اما هنوز توزیع استانی آن آغاز نشده است.

مجلس‌آرا اضافه کرد: در تلاش هستیم تا سهم بیشتری در این خصوص به استان اصفهان تخصیص داده شود و شهرستان کاشان نیز به عنوان دومین شهر بزرگ استان اصفهان در تقسیم تسهیلات سهم بیشتری دریافت کند.

مراسم ضیافت مهربانی‌ها با امام جمعه کاشان، مسئولان کمیته امداد امام استان اصفهان و همچنین مسئولان شهرستان کاشان و خیرین این شهرستان برگزار شد. 

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول