اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کردستان اعلام کرد

اطعام 100 درصد مددجویان کردستانی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان از اطعام 100 درصدی مددجویان زیرپوشش این نهاد مقدس تا پایان ماه مبارک رمضان امسال در این استان خبر داد.

اطعام 100 درصد مددجویان کردستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قنبر موسی‌نژاد در مراسم اطعام 300 نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد در تالار گلستان لشگر 28 پیاده کردستان در سنندج اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در ماه مبارک رمضان برنامه‌های ویژه‌ای را به منظور ارائه خدمات هرچه بیشتر به مددجویان در دستور کار خود قرار داده است.

به گفته وی، اطعام نیازمندان با مشارکت و همکاری ارگان‌ها و نهادهای مختلف و جذب حامی برای ایتام زیرپوشش از جمله برنامه‌های ویژه‌ای این نهاد در ماه مبارک رمضان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان خاطرنشان کرد: برنامه اطعام نیازمندان و محرومین از پانزدهم ماه مبارک رمضان به صورت گسترده آغاز و تاکنون تعداد زیادی از محرومین و نیازمندان استان در شهرها و روستاهای مختلف استان اطعام شده‌اند.

موسی‌نژاد اطعام نیازمندان و اکرام آنان را توفیقی بزرگ برای خیرین و مسئولین دانست و گفت: کمک به محرومین و اطعام نیازمندان از دستورات دین مبین اسلام و توفیقی الهی است که نصیب هر انسانی نمی‌شود.

وی در ادامه با قدردانی از مشارکت همیشگی لشگر 28 پیاده کردستان در اطعام نیازمندان و مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در این استان، افزود: لشکر 28 پیاده کردستان علاوه بر حرکت در مسیر دفاع از ارزش‌های انقلابی و اسلامی این ملت، در زمینه کمک به افراد نیازمند هم پیشرو است.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان، تقدیم 400 آزاده، 3 هزار شهید جان برکف و 13 هزار جانباز سندی محکم بر حضور همیشگی آنان در عرصه دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی است.

موسی‌نژاد در ادامه ضمن گرامیداشت روز قدس، بر حضور حداکثری مردم در راهپیمایی این روز تاریخی و سرنوشت‌ساز تاکید کرد و گفت: روز قدس محور وحدت بین مسلمانان جهان است و حضور حداکثری در این روز ضرورت دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان حمایت از مردم مظلوم فلسطین را وظیفه تمامی ملت‌های مسلمان دانست و گفت: حضور همه‌جانبه مردم در این راهپیمایی بسیاری از توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را بی‌اثر می‌کند.

موسی‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: به یقین مردم کردستان همانند سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس حضور باشکوهی خواهند داشت و موجبات ناامیدی و یأس دشمنان را فراهم خواهند کرد.

گفتنی است، امشب در قالب دو برنامه بیش از یک‌هزار و 500 نفر از مددجویان کمیته امداد سنندج اطعام شدند.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول