اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته صورت گرفت

ارائه 7 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام شهرستان کاشان گفت: این کمیته در سال گذشته 7 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان ریر پوشش خود ارائه کرده است.

ارائه 7 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسن اسماعیلی دوشنبه‌شب در تالار اجتماعات شهید علی‌تبار مجتمع فرهنگی طلائیه کاشان اظهار داشت: در سال گذشته توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان بیش از 7 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی به مددجویان زیر پوشش و اقشار آسیب‌پذیر با هدف توانمندسازی مددجویان پرداخت شده است.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) با پرداخت این میزان تسهیلات در بین دیگر دستگاه‌های استان اصفهان به عنوان دستگاه برتر انتخاب و معرفی شده است.

این مسئول از اجرای طرح بیمه زنان سرپرست خانوار توسط کمیته امداد امام در شهرستان کاشان خبر داد و گفت: این طرح یکی از طرح‌های موفقی محسوب می‌شود که به مرحله اجرا گذاشته شده و بر طبق آن حق بیمه زنان سرپرست خانوار در شهرستان کاشان تا پایان دی‌ماه سال‌جاری پرداخت شده است.

وی اجرای طرح غربال‌گری را یکی دیگر از طرح‌های کمیته امداد در شهرستان کاشان اعلام کرد و با اشاره به اینکه این طرح به عنوان طرح پایلوت در شهرستان کاشان به مرحله اجرا گذاشته شد بیان داشت: با اجرای طرح غربال‌گری و شناسایی بیماری‌ها در مرحله نخست از هزینه‌های درمان سنگین در مراحل پیشرفته جلوگیری به عمل آمده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان همچنین به اجرای طرح مسجدمحوری در شهرستان کاشان با هدف شناسایی محرومان و خیران هر محله و هزینه کمک‌های خیران در همان محله اشاره کرد و افزود: شهرستان کاشان با حدود 400 مسجد که در آن نماز جماعت برگزار می‌شود یکی از شهرهای مهم استان در این زمینه محسوب می‌شود که تعداد مساجد آن حتی بیش از شهر اصفهان است.

اسماعیلی از احداث 90 واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان کاشان با کمک خیران خبر داد و افزود: با احداث این میزان واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد در کاشان که اکثریت آنان زنان سرپرست خانوار هستند شهرستان کاشان در استان تنها شهرستانی است که بیش از پنج برابر سهمیه در نظر گرفته شده توسط استان برای مددجویان واحد مسکونی احداث کرده است.

در شهرستان کاشان 13 هزار و 200 نفر در قالب 6 هزار و 700 خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان وجود دارند.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول