اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون تحقیقات مجلس مطرح کرد

اقتصاد مقاومتی ایران را به خودکفایی می‌رساند/ جلوگیری از تبذیر و اسراف

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ تکیه بر اقتصاد مقاومتی می‌تواند کشورمان را به خوداتکایی و خودکفایی واقعی سوق دهد.

اقتصاد مقاومتی ایران را به خودکفایی می‌رساند/ جلوگیری از تبذیر و اسراف

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام میر‌قسمت موسوی عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان گرمی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با تبیین حقایق اقتصاد مقاومتی به شکل واقعی این موضوع را به خوبی به مسئولان و متولیان گوشزد کرده است تا با مردمی کردن اقتصاد بسیاری از زمینه‌ها و بسترهای عقب‌ماندگی در این حوزه جبران شده و برطرف شود.

وی با یادآوری اینکه هدف از اقتصاد مقاومتی ریاضتی و در تنگنا و مشکل قرار دادن آسایش مردم نیست، تصریح کرد: مدیریت اقتصاد مقاومتی، تقویت جبهه تولید و مصرف بهینه است که در این دو جبهه نقش مردم و مسئولان نقش بی‌بدیل و حائز اهمیت است.

موسوی خاطرنشان کرد: ملت ایران همان‌گونه که جنگ هشت ساله را با تکیه بر خداوند و اراده آهنین جوانان این مرز و بوم اداره و مدیریت کردند این بار نیز در میدان اقتصاد مقاومتی عرصه را بر دشمن تنگ و صلابت نظام اسلامی را به نمایش می‌گذارند.

این مسئول بهترین تدبیر در این حوزه را توجه به مصرف بهینه و مد نظر قرار دادن الگوی مصرف در همه زمینه‌ها توصیف کرد و ادامه داد: تبذیر و اسراف دو عامل شکننده نظام اقتصادی توانمند یک جامعه است که باید پادزهر آنها را که همان مدیریت توانمند و بهینه مصرف و تولید است در سرلوحه کارها قرار گیرد.

وی اضافه کرد: امروز ما در شرایطی هستیم که جبهه کفر تمام توان خود را به کار گرفته است تا از ناحیه اقتصادی به ایران ضربه بزند تا ناکامی‌های گذشته را جبران کند اما در این بین آشفتگی رفتار آنها نشان از بی‌سرانجام بودن توطئه‌هایشان است.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آنها با وقوع جنبش‌های وال‌استریت و همچنین نابسامانی اقتصادی، تعطیلی واحدهای تولیدی و ورشکستگی بنگاه‌های اقتصادی به حال و روزی افتادند که توصیف آن از زبان و بیان به دور است.

موسوی گفت: ‌در این اوضاع و احوال آنها بر طبل توخالی تحریم می‌کوبند و خودشان نیز مطمئن هستند که این اقدامات نافرجام نتیجه‌ای جز بی‌آبرو کردن نظام استکباری هیچ سود و ثمره‌ای ندارد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول