اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

29 شهریور ماه جاری

تیم پرورش اندام ایران به مسابقات آسیایی اعزام می‌شود

خبرگزاری فارس: مربی کرمانی تیم ملی پرورش اندام گفت: تیم پرورش اندام و بادی کلاسیک ایران به منظور شرکت در مسابقات آسیایی گوانگ‌ژو در کشور چین 29 شهریور ماه عازم این کشور می‌شود.

تیم پرورش اندام ایران به مسابقات آسیایی اعزام می‌شود

محمد نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برگزاری آخرین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم پرورش اندام و بادی کلاسیک کشورمان اظهار داشت: این تیم به منظور شرکت در مسابقات آسیایی گوانگ‌ژو در کشور چین 29 شهریور ماه عازم این کشور می‌شود.

وی افزود: این مسابقات تا شش مهر ماه سال جاری در این کشور ادامه دارد، اعضای تیم ملی هم اکنون مراحل نهایی آماد‌سازی خود را در مجموعه ورزشی زیتون در تهران پشت سر گذاشته تا خود را آماده حضوری قدرتمندانه در این مسابقات کنند.

نصیری با بیان اینکه تمرینات تیم ملی در چند مرحله از 12 اردیبهشت سال جاری در حال برگزاری است، گفت: نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی از بین برترین‌های مسابقات قهرمانی کشور بهمن‌ماه سال گذشته در اصفهان، انتخابی تیم ملی اردیبهشت ماه در کرمان و مدال‌آوران آسیایی و جهانی سال گذشته هستند.

وی ابراز داشت: در مجموع 75 ورزشکار طی این مدت زمانی در اردوی تیم ملی حاضر شدند که از این تعداد‌ حداقل پس از پشت سر ‌گذاری 15 مرحله بازبینی توسط اعضای کمیته فنی در نهایت 10 پرورش اندام کار و چهار بادی کلاسیک کار به عنوان نفرات عضو تیم ملی‌، اعزامی به مسابقات آسیایی مشخص می‌شوند.

مربی تیم ملی پرورش اندام خاطرنشان کرد: ‌وضعیت تیم ملی از حیث کیفیت کار و آمادگی ورزشکاران در وز‌ن‌های مختلف مطلوب است ‌و ‌با وجود اینکه کمیته فنی در سال جاری در تعدادی از وزن‌ها به جوان‌گرایی توجه بیشتری داشته رقابت درون اردویی فشرده و نزدیکی بین اعضای حاضر در اردوی تیم ملی به وجود آمده است.

وی با اشاره به این رقابت نزدیک و فشرده‌ بیان داشت: در حین همین رقابت ‌تنگاتنگ و فشرده حداقل پنج نفر از قهرمانان آسیایی و جهانی کشورمان در مراحل بازبینی حذف شده‌اند، برای مثال نفراتی مانند محرم پناهی و عباس عاقلی قهرمانان کشورمان در وزن‌های 80 و 85 کیلو‌گرم عنوان دار قهرمانی آسیا و جهان در سال 2011 بودند که نتوانستند در مراحل بازبینی ‌رقبای خود را پشت سر گذارند و به همین دلیل آنها از صحنه مسابقات خداحافظی کرده و نفرات جوانی در این وزن‌ها جایگزین آنها شدند.

نصیری ‌از حضور مقتدرانه کشورمان در این مسابقات گفت و ابراز داشت: طی سه سال گذشته قهرمان بلا‌منازع آسیا بویم و در این دوره از مسابقات نیز با اقتدار و برای دفاع از اعتبار و نام ایران عازم مسابقات می‌شویم.

وی ابراز داشت: در این دوره از مسابقات‌ و در وزن 85 کیلو‌گرم یاسر اسماعیلی یکی از جوانان موفق استان که طی سال‌های اخیر موفق به کسب سه مدال طلای ارزشمند قهرمانی کشور شده، نماینده کشورمان در این وزن است، امیدوارم اسماعیلی با به اهتزاز درآوردن پرچم کشورمان علاوه بر افتخار‌آفرینی برای کشور و خودش، موجب سربلندی و افتخار کرمانی‌ها و دیار کریمان شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول