اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال‌احمر سیستان و بلوچستان خبر داد

اعزام تیم درمان اضطراری هلال‌احمر به مناطق زلزله‌زده

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان از اعزام تیم درمان اضطراری جمعیت هلال‌احمر استان به منطقه زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی خبر داد.

اعزام تیم درمان اضطراری هلال‌احمر به مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رسول راشکی صبح امروز در مراسم اعزام تیم درمان هلال‌احمر سیستان و بلوچستان به مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: تعداد یک دستگاه اتوبوس آمبولانسی به همراه تیم درمان اضطراری جمعیت هلال‌احمر استان برای کمک و درمان به آسیب دیدگان استان آذربایجان‌شرقی اعزام می‌شوند.

وی افزود: در این راستا، چادرهای امدادی جمعیت هلال‌احمر برای دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی شهروندان در استان مستقر شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: مردم نوعدوست و میهن دوست استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 99999 بانک ملت واریز کنند.

راشکی گفت: همچنین شهروندان زاهدانی می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را به منظور کمک به آسیب دیدگان زلزله اخیر آذربایجان‌شرقی به چادرهای امدادی این جمعیت مستقر در نقاط مختلف شهر اهدا کنند.

چادرها و پایگاه‌های امدادی هلال‌احمر در سایر شهرهای استان نیز دایر است و مردم استان می‌توانند کمک‌های خود را از این طریق به هموطنان زلزله‌زده ارسال کنند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول