اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان:

جمعیت هلال‌احمر اصفهان آماده امداد‌رسانی به زلزله‌زدگان است

خبرگزاری فارس: معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، گفت: طی دو روز گذشته جمعیت هلال‌احمر استان اقدامات لازم را برای امداد‌رسانی به مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی انجام داده و آماده امداد‌رسانی به زلزله‌زدگان هستند.

جمعیت هلال‌احمر اصفهان آماده امداد‌رسانی به زلزله‌زدگان است

حیدر‌علی خانبازی در گفت‌‌‌‌‌‌‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: هر لحظه امکان درخواست‌هایی برای کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی از جمعیت هلال‌احمر استان می‌شود.

وی اضافه کرد: هم‌چنین طی دو روز گذشته سه دستگاه آمبولانس، یک گروه زنده‌یاب شامل تیم‌های آنست یا سگ‌های جست‌وجوگر و دستگاه‌های بیورادار، 19 دستگاه کامیون، تریلر و کامیونت از سوی جمعیت هلال‌احمر استان به مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی اعزام شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان تصریح کرد: طی دو روز گذشته جمعیت هلال‌احمر استان اقدامات لازم را برای امداد‌رسانی به مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی انجام داده و هم‌چنین تمام نیرو‌ها و شعب جمعیت هلال‌احمر آماده امداد‌رسانی به زلزله‌زدگان هستند.

وی به اعزام 40 نفر نیروی امداد و نجات از استان اصفهان به آذربایجان‌شرقی برای کمک به زلزله‌زدگان اشاره کرد و افزود: جمعیت هلال‌احمر استان در صورت درخواست برای کمک به زلزله‌زدگان کمک‌های خود را به صورت آنی به مناطق زلزله‌زده اعزام می‌کند.

خانبازی تاکید کرد: هم‌چنین جمعیت هلال‌احمر استان نسبت به ارسال پنج وانت کمک‌‌دار، 500 تخته چادر امدادی و 500 تخته موکت به مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی اقدام کرده است.

وی گفت: در حال حاضر دیگر نیازی به اعزام تیم‌های آنست یا سگ‌های جست‌وجوگر و دستگاه‌های بیورادار به مناطق زلزله‌زده نیست و مناطق زلزله‌زده به اقلام زیستی، چادر، پتو، موکت، بهداشتی و اقلام غذایی نیازمند هستند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول