اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد

اسکان بیش از 96 هزار نفر در چادرهای امدادی هلال احمر استان قم

خبرگزاری فارس: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم از اسکان 96 هزار و 888 نفر در چادرهای جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد.

اسکان بیش از 96 هزار نفر در چادرهای امدادی هلال احمر استان قم

خلیل‌الله سائلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به عملکرد جمعیت هلال احمر در منطقه زلزله‌زده گفت: تاکنون 24 هزار و 222 چادر امدادی برای اسکان اضطراری زلزله‌زدگان برپا شده است.

وی افزود: با توجه به سردی هوا در منطقه تعداد 96 هزار و 888 نفر در چادرها اسکان یافته‌اند که باید با توجه به وضعیت هوا در مورد اسکان دائمی و بازسازی خانه‌ها اقدامات لازم انجام شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم ادامه داد: همچنین 63 هزار و 683 ست اقلام زیستی، 330 هزار و 373 بسته غذایی بین زلزله‌زدگان توزیع شده است. به منظور جلوگیری از بیماری و بروز آلودگی در منطقه تعداد 628 سرویس بهداشتی در کنار چادرهای اسکان نصب شده است.

سائلی در ادامه با بیان اینکه ارتش، سپاه، بسیج و دیگر سازمان‌ها همکاری خوبی با جمعیت هلال احمر در منطقه آسیب دیده داشتند یادآور شد: با کمک هلال احمر و دیگر سازمان‌ها، تیم‌های تخصصی حمایت روانی و دیگر تیم‌های درمانی و توانبخشی آرامش در منطقه برقرار بوده و تیم‌های امدادی به آذربایجان اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: در حال حاضر نیاز مهم و ضروری زلزله‌زدگان بسته‌های بهداشتی و مواد غذایی است و در تلاش هستیم بتوانیم با کمک مردم این مایحتاج اساسی را تأمین کنیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم عنوان کرد: از تمامی هم‌استانی‌های عزیز درخواست می‌شود که کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 99999 بانک ملت به نام جمعیت هلال احمر واریز و یا به پایگاه‌های جمع‌آوری هلال احمر تحویل دهند.

وی گفت: کمک‌های غیرنقدی از جمله مواد غذایی فاسد نشدنی، آب معدنی، پتو و... را نیز می‌توانند برای کمک به نیازمندان آسیب دیده در حادثه زلزله به مراکز جمعیت هلال احمر استان قم ارائه کنند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول