اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور جوانان هلال‌احمر کهگیلویه:

هلال‌احمر کهگیلویه جشنواره تخصصی مهرپویان برگزار می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول امور جوانان جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه گفت: سازمان جوانان این نهاد جشنواره تخصصی مهرپویان را در شهرستان کهگیلویه برگزار می‌کند.

هلال‌احمر کهگیلویه جشنواره تخصصی مهرپویان برگزار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، عادل رهبریان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانش‌آموزان و نوجوانان پرتوان نیروهای بالقوه و سرمایه‌های مادی و معنوی هر کشوری هستند.

وی افزود: بسترسازی مناسب برای تربیت و فرهنگ‌سازی آنان از اقدامات بسیار مهمی است که باید در راستای تقویت بنیه علمی، فرهنگی کشور صورت پذیرد.

مسئول امور جوانان جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه ایجاد زمینه برای فراهم کردن رقابتی سالم میان نوجوانان را از جمله اقدامات در این راستا دانست و گفت: با توجه به ایجاد هیجان بسیار زیاد منطبق بر ذات نوجوانی، هر نوع فرهنگ‌سازی به نحوه صحیح و کامل ممکن می‌شود.

رهبریان به جشنواره تخصصی مهرپویان اعضای سازمان جمعیت هلال‌احمر اشاره کرد و عنوان داشت: معاونت دانش‌آموزی و پیش‌دبستانی سازمان جوانان در جهت ترویج فرهنگ خود امدادی و همچنین اشاعه ارزش‌های دینی، فرهنگی و علمی اعضای دانش‌آموزی خود این جشنواره را در سطوح شهرستانی، استانی و کشوری برای دوره دوم برگزار می‌کند.

این مسئول با تشریح اهداف جشنواره خاطرنشان کرد: ایجاد فضای مناسب برای رقابت سالم و ارتقای هوش در میان دانش‌آموزان و تقویت تعاملات و ارتباطات میان دانش‌آموزان عضو سازمان از جمله اهداف در این راستاست.

رهبریان تقویت روحیه و مهارت‌های لازم خود امدادی در میان دانش‌آموزان را از دیگر اهداف جشنواره دانست و متذکر شد: ارتقای سطح توانمندی‌های امدادی، دینی، فرهنگی و علمی اعضای دانش‌آموزی، ترویج فرهنگ غنی اسلامی و ترویج روحیه تلاش، سازندگی، تعاون، مسئولیت‌پذیری و کار گروهی از مهم‌ترین اهداف جشنواره مهرپویان است.

وی اضافه کرد: بیمه‌نامه، دفترچه بیمه، کپی شناسنامه و کارت ملی، دو قطعه عکس، کپی کارت عضویت سازمان، رضایت‌نامه، گواهی تحصیلی و کپی گواهینامه دوره امداد، مدارک مورد نیاز جهت شرکت در جشنواره است.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول