اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هلال‌احمر استان کرمانشاه:

هلال‌احمر استان کرمانشاه بیش از 150 هزار نفر عضو دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: هلال‌احمر استان بیش از 150 هزار نفر عضو دارد و از لحاظ تعداد اعضا در کشور رتبه اول هستیم.

هلال‌احمر استان کرمانشاه بیش از 150 هزار نفر عضو دارد

عادل شفیعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه از نظر تعداد تیم‌های عملیاتی و توان جزو استان‌های برتر و اول در کشور است.

شفیعی با اشاره به اینکه هلال‌احمر در سطح استان 14 شعبه دارد، تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر به 3 درجه یک و 2 و 3 تقسیم می‌شوند که شهرستان کرمانشاه از این لحاظ درجه یک را دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از محل سفر مقام معظم رهبری 8.5 میلیارد تومان به هلال‌احمر استان اختصاص یافته است که 4.5 میلیارد آن به خرید تجهیزات خودروهای امدادی اختصاص داده شده که 3 میلیارد آن محقق شده است.

مدیرکل هلال‌احمر استان کرمانشاه افزود: همچنین از محل مصوبات سفر رهبری 2میلیارد و 600 میلیون تومان نیز برای احداث و نوسازی ساختمان اداری شهرستان‌های پاوه، سنقر، کنگاور و اسلام‌آبادغرب اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: یک میلیارد و 400 میلیون تومان نیز به شهر کرمانشاه اختصاص داده شده که احداث مرکز امداد شهری از این محل تامین اعتبار می‌شود.

شفیعی در بخش دیگری از سخنانش به حضور پایگاه‌های امداد و نجات هلال‌احمر در محورهای مواصلاتی به صورت دائم و موقت اشاره کرد و گفت: 15 پایگاه ثابت و موقت در این محورها حضور دارند و به مردم ارائه خدمت می‌کنند.

وی در پایان از استانداری کرمانشاه به خاطر تخصیص اعتبار در تجهیز امداد و نجات مرتبط با حوادث جاده‌ای کوهستان و آواربرداری قدردانی کرد و گفت: در راستای تجهیز امداد و نجات جاده‌ای استانداری کرمانشاه 3 میلیارد تومان اعتبار در سال 90 به هلال‌احمر اختصاص داد و امداد و نجات جاده‌ای مجهز به ست امداد و جاده‌ای شدند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول