اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور صورت گرفت

حضور هلال‌احمر کهگیلویه در اردوی کشوری کمپوری پیشاهنگی

خبرگزاری فارس: مسئول امور جوانان هلال‌احمر کهگیلویه از حضور پیشاهنگان هلال‌احمر کهگیلویه در نخستین اردوی کشوری کمپوری پیشاهنگی خبر داد.

حضور هلال‌احمر کهگیلویه در اردوی کشوری کمپوری پیشاهنگی

سید عادل رهبریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهدشت، اظهار داشت: در راستای گسترش و اشاعه اصول و اهداف متعالی نهضت پیشاهنگی با تاکید بر سیاست‌های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی در خصوص توجه هر چه بیشتر به امور تربیتی و آموزشی نوجوانان، نخستین اردوی کشوری کمپوری پیشاهنگی در کهگیلویه برگزار می‌شود که ویژه فرماندهان و قائم‌مقامان واحدهای پیشاهنگی سراسر کشور است.

مسئول امور جوانان جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه با اشاره به اهداف این اردو بیان کرد: بهره‌مندی تمام افراد شرکت‌کننده در این کمپوری از ظرفیت معنوی زیارت حرم مطهر ثامن‌الحجج (ع) از اهداف اردو است.

رهبریان ایجاد زمینه مناسب برای اعضا جهت تمرین کار گروهی و روحیه مشارکت جمعی را از اهداف اردوی کمپوری پیشاهنگی دانست و گفت: تقویت کیفی برنامه‌ها و فعالیت‌های نهضت پیشاهنگی هلال‌احمر و ایجاد زمینه‌های زندگی در شرایط سخت با رویکرد و مانورهای اسکان اضطراری از دیگر اهداف اردوی پیشاهنگی است.

این مسئول با بیان اینکه سهمیه اعزام استان به ازای واحدهای پیشاهنگی در هر شهرستان پنج نفر است، افزود: در این اردو، دو نفر فرمانده و قائم‌مقام واحد پیشاهنگی مقطع راهنمایی، دو نفر فرمانده و قائم‌مقام پیشاهنگی مقطع دبیرستان و یک نفر به عنوان مربی واجد شرایط و فعال از میان مربیان سه مقطع شهرستان مورد نظر حضور پیدا می‌کنند.

وی تصریح کرد: کادر اجرایی این دوره متشکل از مدرسان نهضت پیشاهنگی است که در اردوی تخصصی مهارت‌افزایی اردوگاه مهر بندر انزلی در خصوص شرح وظیفه خود آموزش دیده و توجیه شده‌اند.

مسئول امور جوانان هلال‌احمر کهگیلویه شرکت‌کنندگان را ملزم به رعایت تمام شئونات اخلاقی و اسلامی دانست و تاکید کرد: رعایت نکات ایمنی و همراه داشتن دفترچه بیمه برای مربیان پیشاهنگی ضرورت دارد.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول