اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول پایگاه داوطلبان هلال احمر محمودآباد:

قول مسئولان درباره پایگاه هلال احمر محمودآباد عملی نشد

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن صنفی استادکاران و کارگران ساختمانی و پایگاه داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان محمودآباد گفت: قول مسئولان درباره پایگاه هلال احمر محمودآباد هنوز عملی نشد.

قول مسئولان درباره پایگاه هلال احمر محمودآباد عملی نشد

حشمت الله قربانی رئیس انجمن صنفی استادکاران و کارگران ساختمانی و پایگاه داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان محمودآباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان محمودآباد بیان داشت: نداشتن مکان مناسب برای پایگاه از مهم‌ترین مشکلات پیش‌رو است که با وجود وعده‌هایی که شهرداری و شورای اسلامی شهر نسبت به تحقق این امر داده‌اند، هنوز جواب مناسبی ارائه نکردند و امیدواریم این مهم نیز به‌زودی محقق شود.

وی شبیان داشت: این احساس مسئولیت در وجود همه اعضای انجمن وجود دارد تا در مواقع لزوم بتوانند کمک کار مردم باشند و در حوادث بتوانند گره‌ای از مشکلات باز کنند.

قربانی در مورد اقدامات رفاهی کارگران این انجمن بیان داشت: 300 خانوار از مزایای بیمه کارگران ساختمانی بهره‌مند شده‌اند و با تعامل خوبی که با اداره بیمه صورت گرفته است در شش ماهه اول سال جاری نیز حدود 100 خانوار زیر پوشش بیمه کارگران ساختمانی قرار خواهند گرفت و از تمام امکانات پیش بینی شده سازمان تأمین اجتماعی از جمله شرایط بخشودگی، خدمات درمانی، بازنشستگی و از کار افتادگی بهره‌مند می‌شوند.

وی کارگران را قشر شریف و جهادگر جامعه دانست و افزود: بنده به عنوان عضو کوچکی از این قشر تلاش داریم تا سهمیه بیشتری برای بیمه تامین اجتماعی به این شهرستان اختصاص یابد.

رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی محمودآباد تصریح کرد: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است، ضروری است تا در عمل به منویات معظم‌له، مسئولان توجه بیشتری به کارگران به عنوان سرمایه نیروی انسانی داشته باشند.

قربانی در پایان خواستار همکاری و تعامل بهتر فنی و حرفه‌ای مازندران برای معرفی اعضای انجمن و افزایش سهمیه کارت آزمون شد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول