اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل هلال‌احمر استان کرمانشاه اعلام کرد

ارسال کمک‌های هلال‌احمر کرمانشاه به زلزله‌زدگان

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت‌: هزار تخته چادر، 10 تن برنج، 5 تن قند و شکر‌، 2 هزار تخته پتو و هزار و 500 شعله فانوس از سوی هلال‌احمر استان کرمانشاه به مناطق آسیب‌دیده ارسال شده است.

ارسال کمک‌های هلال‌احمر کرمانشاه به زلزله‌زدگان

عادل شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به زلزله اخیر در شهرستان‌های هریس، ورزقان و اهر آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: سیستم امداد و نجات کشور در همان ساعت نخست وقوع زلزله کار آواربرداری، اسکان و توزیع بسته‌های غذایی را در بین آسیب‌دیدگان زلزله آغاز کرد به‌طوری که هم‌اکنون کار مرحله نخست امداد و نجات انجام شده است.

شفیعی افزود: براساس خواست سازمان هلال‌احمر نیز تیم کاملی از آواربرداری با امکانات و تجهیزات کامل نیز از هلال‌احمر استان کرمانشاه به سوی مناطق زلزله‌زده اعزام شد.

وی از اعزام تیم هوایی 8 نفره با امکانات و تجهیزات حمل بار خبر داد و گفت: هزار تخته چادر، 10 تن برنج، 5 تن قند و شکر‌، 2 هزار تخته پتو و هزار و 500 شعله فانوس از سوی هلال‌احمر استان کرمانشاه به مناطق آسیب‌دیده ارسال شده است.

شفیعی 56 تیم عملیاتی هلال‌احمر استان کرمانشاه را در حالت آماده‌باش عنوان کرد و تصریح کرد: در صورتی که آذربایجان‌شرقی درخواست کمک کند نیروها را اعزام خواهیم کرد.

مدیر‌کل هلال‌احمر استان کرمانشاه ادامه داد: هم‌استانی‌های انسان‌دوست کمک‌های نقدی خود را برای کمک به زلزله‌زدگان ورزقان، اهر و هریس به شماره حساب 99999 بانک ملت واریز کنند.

شفیعی از کرمانشاهیان خواست که کمک‌های غیرنقدی خود را که شامل مواد غذایی فاسد‌نشدنی، پتو، البسه و...  است را در روز جهانی قدس در پایگاه‌های هلال‌احمر که در مسیرهای راهپیمایی قدس و نماز روز قدس استقرار دارند، تحویل دهند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول