اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی خبر داد

اعزام اکیپ‌های تازه نفس هلال‌احمر آذربایجان‌غربی به مناطق زلزله زده

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: دیروز اکیپ‌های تازه‌ نفس جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی برای امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده ورزقان اعزام شدند.

اعزام اکیپ‌های تازه نفس هلال‌احمر آذربایجان‌غربی به مناطق زلزله زده

یحیی زینال‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: از ساعات اولیه وقوع زلزله در آذربایجان‌شرقی، جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی تیم‌های امداد و نجات خود را به منطقه زلزله‌زده آذربایجان‌غربی شرقی اعزام کرد.

وی با بیان اینکه ارسال اقلام زیستی‌، امدادی و بهداشتی توسط جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی به این مناطق از همان ساعات اولیه وقوع زلزله انجام گرفته است، افزود: بلافاصله پس از وقوع زلزله 6/2 ریشتری در ورزقان آذربایجان‌شرقی، بیمارستان صحرایی این جمعیت در استان آذربایجان‌غربی با 11 نیروی پزشکی و پشتیبانی به محل حادثه انتقال یافت.

زینال‌پور ادامه داد: در این راستا پنج گروه امدادی از شهرهای ارومیه، خوی، نقده، میاندوآب و سلماس برای امدادرسانی به حادثه دیدگان این زلزله اعزام شده بودند.

وی ادامه داد: عصر دیروز نیز گروه دیگری از متخصصان امداد و نجات آذربایجان‌غربی در راه مناطق زلزله‌زده ورزقان و حومه در قالب یک تیم 35 نفره متخصص و تازه نفس امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی، به مناطق زلزله‌زده ورزقان و حومه در آذربایجان‌شرقی اعزام شدند.

زینال‌پور اظهار داشت: اعضای این گروه امدادی با نیروهای قبلی اعزامی از استان جابه‌جا شده‌اند.

وی با اشاره به ارائه اقلام زیستی جدید به این منطقه، افزود: ارسال 700 دستگاه چادر، حدود دو تن خرما و دیگر اقلام خوراکی و امدادی به این مناطق از جمله اقداماتی است که دیروز انجام گرفته است.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول