اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر همایش اقتصاد خانواده در فرهنگ رضوی:

مهلت ارسال آثار به همایش اقتصاد خانواده در فرهنگ رضوی تمدید شد

خبرگزاری فارس: دبیر همایش اقتصاد خانواده در فرهنگ رضوی از تمدید مهلت ارسال مقالات به همایش اقتصاد خانواده در فرهنگ رضوی تا 15 شهریور ماه امسال خبر داد.

مهلت ارسال آثار به همایش اقتصاد خانواده در فرهنگ رضوی تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی، حبیب الله آسوده، با اشاره به استقبال جامعه علمی و دانشگاهی کشور از فراخوان همایش اقتصاد خانواده در فرهنگ رضوی، اظهار کرد: به دلیل استقبال و درخواست شرکت کنندگان در همایش اقتصاد خانواده در فرهنگ رضوی که یکی از همایش‌های دهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است، مهلت ارسال آثار به این همایش تا 15 شهریور تمدید شد.

وی افزود: تاکنون بیش از 100 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است و انتظار می‌رود در مدت باقیمانده این رقم افزایش قابل توجهی یابد.

آسوده تصریح کرد: تمام مقالات دریافتی به صورت بی‌نام در اختیار هیئت داوران متشکل از اساتید صاحب نظر حوزه و دانشگاه قرار می‌گیرد.

قائم مقام کمیته امداد خراسان‌رضوی با اشاره به اهداف این همایش بیان کرد: بهره‌گیری از مبانی نظری و کاربردی اندیشه‌های برتر در راستای گسترش مبانی اسلامی اقتصاد خانواده، از اهداف اصلی این همایش است و بر همین اساس از محققان و پژوهشگران آثار مرتبط تجلیل و نسبت به انتشار این آثار اقدام می‌شود.

دبیر همایش اقتصاد خانواده در فرهنگ رضوی تبیین جایگاه اقتصاد خانواده از منظر و سیره ائمه اطهار(ع) و به‌ویژه امام رضا(ع) را محور اصلی همایش دانست و خاطرنشان کرد: تاریخ اعلام شده به هیچ عنوان قابل تمدید نبوده و به مقالاتی که پس از این تاریخ به دبیرخانه همایش برسد ترتیب اثر داده نمی‌شود.

انتهای پیام/ح30/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول