اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه ورزشی کاله مازندران:

تیمداری کاله در لیگ والیبال به همکاری مسئولان نیاز دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه ورزشی کاله مازندران گفت: تیمداری کاله در دور جدید لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور بستگی به همکاری و تعامل مسئولان با این باشگاه دارد.

تیمداری کاله در لیگ والیبال به همکاری مسئولان نیاز دارد

بهمن سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: تیم والیبال کاله مازندران یکی از افتخارات ورزشی استان است که توانسته در سه دوره حضور خود در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور دو عنوان سومی و یک عنوان قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها را کسب کند.

این مسئول افزود: این تیم با راهیابی به جام باشگاه‌های آسیا در این رقابت‌ها نیز توانست شایستگی‌های خود را به نمایش بگذارد و با بازیکنان تیم خود به مقام سوم آسیا دست پیدا کند.

سلیمانی درباره شرایط سخت تیمداری بخش خصوصی در کشور یادآور شد: سال گذشته بیش از 4 میلیارد تومان برای لیگ برتر هزینه کردیم که مطمئنا امسال به بیش از این مقدار بودجه نیاز داریم، ولی هیئت مدیره با توجه به شرایط اقتصادی نمی‌تواند این مبلغ را بپردازد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته سه تیم بزرگسالان والیبال کاله را در لیگ برتر، بسکتبال کاله را در لیگ دسته یک و کاله جوان را در لیگ دسته یک والیبال را به میادین فرستادیم، بیان داشت: تیمداری کاله در دور جدید لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور بستگی به تعامل مسئولان دارد زیرا مسئولان نیز باید برای این تیم دست به اقدامات موثری بزنند زیرا این تیم برای مازندران است و افتخاراتش به استان باز می‌گردد.

سلیمانی با اعلام اینکه نمی‌توانیم کاله را تیمی متوسط ببندیم، گفت: نمی‌توانیم تیمی ضعیف را آماده این رقابت‌ها کنیم که نتواند از شایستگی‌هایش دفاع کند در مقابل اکثر والیبالیست‌های ما در سطح بین‌المللی هستند و نمی‌توان با آنها با دست پایین وارد مذاکره شد.

مدیرعامل باشگاه ورزشی کاله مازندران با بیان اینکه هم‌اکنون ارومیه و گلستان در بازار نقل و انتقالات در حال جذب بازیکنان مطرح و ملی‌پوش هستند، تصریح کرد: ساخت سالن 8 هزار نفری یکی از مهم‌ترین مصوبات هیئت مدیره این باشگاه است و قرار بر این شد تا هر چه زودتر کار ساخت سالن والیبال این باشگاه آغاز شده و به پایان برسد.

سلیمانی با اشاره به اینکه نقشه‌ای 390 برگ در قطع A1 را برای ساخت سالن ورزشی تنظیم کردیم، اضافه کرد: ساخت سالن 8 هزار نفری که در مازندران منحصر به فرد است نیاز به هزینه زیادی دارد که هیئت مدیره اولویت اصلی را بر این امر نهادند.

مدیرعامل باشگاه ورزشی کاله مازندران با تاکید اینکه با اصرار مردم مجبور به تیمداری شده‌ایم، متذکر شد: اگر بخواهیم تیمداری کنیم باید تیمی قدرتمند را مهیا کنیم چون مردم حاضر به تحمل تیمی ضعیف نیستند، توقع‌شان بالا رفته و نمی‌توانیم ببینیم که تیم با کسب نتایج ضعیف با اعصاب‌ها بازی کند.

وی با اشاره به اینکه از سه سال تیمداری خود در لیگ برتر والیبال بسیار راضی هستیم، اذعان داشت: این رضایت در صورتی ایجاد می‌شود که مردم از بازی‌ها لذت می‌برند و رضایت خوبی دارند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول