اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت 9 تیم مدعی

پاسارگاد فاتح ششمین دوره تنیس باشگاه‌های قم شد

خبرگزاری فارس: تیم تنیس پاسارگاد موفق به کسب عنوان قهرمانی پیکارهای ششمین دوره لیگ تنیس باشگاه‌های استان قم شد.

پاسارگاد فاتح ششمین دوره تنیس باشگاه‌های قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ‌قم در ششمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تنیس باشگاه‌های استان قم تیم‌های امید، فاتحان خیبر، شاهین، پرنس، کلوپ حیدریان، هیئت تنیس، فروشگاه ایران و سه تیم به نمایندگی از باشگاه پاسارگاد ایرانیان قم برای کسب عنوان قهرمانی رقابت کردند.

در این دوره از رقابت‌ها که در زمین تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد، تیم‌های شرکت‌کننده در تلاش برای کسب یکی از عناوین اول تا سوم رده‌بندی نهایی بخش تیمی، در شب‌های ماه مبارک رمضان و در ساعت‌های بعد از افطار با یکدیگر به رقابت پرداختند.

با برنامه‌ریزی هیئت تنیس استان قم، حضور چهره‌های مطرح تنیس قم در این رقابت‌ها از نکات قابل توجه بود و تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها در بخش تیمی و انفرادی با یکدیگر رقابت کردند در حالی که هر تیم از تنیس‌بازان مطرحی تشکیل شده بود.

حضور پرتعداد تماشاگران و علاقمندان به این رشته ورزشی از نکات قابل توجهی بود که موجب شد تا ساعات پایانی شب از نزدیک بیننده این رقابت‌ها باشند.

در پایان هشت روز رقابت‌های تیم‌های حاضر در ششمین دوره رقابت‌های لیگ تنیس باشگاه‌های استان قم، تیم پاسارگاد (الف) با کسب بیشترین امتیاز بالاتر از دیگر مدعیان قهرمانی در جایگاه نخست ایستاد و موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

در این رقابت‌ها تیم تنیس فروشگاه ایران قم با اختلافی اندک در جایگاه دوم قرار گرفت و عنوان نایب قهرمانی لیگ تنیس باشگاه‌های قم را کسب کرد، ضمن اینکه تیم پاسارگاد (ب) با کسب رتبه سوم به کار خود پایان داد.

در شرایطی که ورزش تنیس در استان قم در چند سال گذشته جهش خوبی به سمت پیشرفت داشته و توانایی بازیکنان این رشته در قم به حد قابل قبولی رسیده، تصمیم به برگزاری رقابت‌های لیگ استانی از جمله اقدامات بسیار قابل توجه هیئت تنیس استان قم است و مسابقات جام رمضان از جمله پیکارهای ثابت استانی در هر سال محسوب می‌شود.

رقابت‌های بخش تیمی تنیس جام رمضان قهرمانی باشگاه‌های استان قم در پایان جدال 9 تیم مدعی در حالی با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید که مسابقات بخش انفرادی که در رده‌های سنی پایه برگزار می‌شود، همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول