اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی البرز شهرداری زنجان:

نداشتن اسپانسر مهم‌ترین مشکل باشگاه‌های فوتبال زنجان است

خبرگزاری فارس: مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی البرز شهرداری زنجان از وجود مشکلات خاص در ورزش فوتبال استان زنجان خبر داد و گفت: نداشتن اسپانسر از مهم‌ترین مشکلات باشگاه‌های فوتبال زنجان است.

نداشتن اسپانسر مهم‌ترین مشکل باشگاه‌های فوتبال زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نادر بلباسی در جمع خبرنگاران زنده بودن یک جامعه را بسته به فعالیت خبرنگاران عنوان کرد.

وی زنده بودن ورزش را مرهون حضور خبرنگاران در میادین ورزشی دانست و افزود: ورزش بدون حضور خبرنگاران لطفی ندارد.

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی البرز شهرداری زنجان تیترهای رسانه‌های ورزشی را برای قضاوت مسئولان در مورد ورزش استان بسیار مهم اعلام کرد.

وی از راه‌اندازی مدرسه فوتبال برای فرزندان و کارکنان شهرداری زنجان خبر داد و تصریح کرد: مسابقاتی هم در همین ایام برای کارکنان شهرداری برگزار می‌شود که موجبات شور و نشاط را در بین آنها فراهم کرده است.

بلباسی با اشاره به اینکه اغلب ارگان‌ها برای کارکنان خود مجموعه‌های ورزشی احداث کرده‌اند، ادامه داد: شهرداری هم باید برای کارکنان خود چنین مجموعه‌ای را دایر کند.

وی به عملکرد سال گذشته تیم فوتبال البرز شهرداری زنجان اشاره کرد و گفت: تیم فوتبال البرز شهرداری فقط به دلیل بدشانسی از صعود به لیگ دسته دو بازماند.

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی البرز شهرداری زنجان با اشاره به اینکه تیم البرز شهرداری در سال گذشته صرفا برای حضور در لیگ بسته شده بود، افزود: در ادامه لیگ دسته سه تیم بسیار خوب عمل کرد.

وی ادامه داد: شاید اگر مسئولان تیم البرز شهرداری کمی با دقت بیشتری عمل می‌کردند تیم البرز شهرداری در حال حاضر در لیگ دسته بالاتر حضور داشت.

بلباسی اضافه کرد: تیم فوتبال البرز شهرداری تنها با دو امتیاز اختلاف از صعود به لیگ دسته بالاتر جا ماند.

وی حضور در لیگ دسته سه فوتبال را بسیار دشوارتر از لیگ‌های دیگر عنوان و اضافه کرد: در لیگ دسته سه به دلایلی از جمله حضور تیم‌های متعدد، نظارت بسیار مشکل و در نتیجه کم است.

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی البرز شهرداری زنجان تاکید کرد: رئیس کمیته داوران فدراسیون قول نظارت بر لیگ‌های دسته سه فوتبال را داده است.

وی با اشاره به پخش تلویزیونی لیگ‌ برتر فوتبال تصریح کرد: دقت در برگزاری این لیگ به دلیل زیر نظر بودن آن توسط رسانه‌ها بهتر از لیگ‌های دیگر است.

وی با اشاره به حضور تیم آریای خرم‌دره در مسابقات فوتبال لیگ دسته سه اضافه کرد: همه باید از این تیم حمایت کنند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول