اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز با حضور 8 تیم

پیکارهای قهرمانی لیگ هندبال باشگاه‌های قم آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت هندبال استان قم گفت: هشت تیم از امروز برای کسب عنوان قهرمانی پیکارهای لیگ هندبال باشگاه‌های قم به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

پیکارهای قهرمانی لیگ هندبال باشگاه‌های قم آغاز می‌شود

وحید اخوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: مسابقات لیگ هندبال باشگاه‌های قم در رده سنی نونهالان از امروز با شرکت هشت تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی در سالن ورزشی ثامن‌الائمه مجموعه ورزشی جانبازان میدان 72 تن قم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری رقابت لیگ و قهرمانی استان موجب شکوفایی استعداد هندبالیست‌های قمی می‌شود اضافه کرد: تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها امروز در چهار مسابقه هفته نخست برابر حریفان خود به میدان می‌روند.

دبیر هیئت هندبال استان قم ابراز داشت: هشت تیم حاضر در این مسابقات به صورت دوره‌ای و در هفت هفته رقابت‌ها را برگزار می‌کنند و طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده در هیئت هندبال، بازی‌های هر هفته نیز روزهای سه‌شنبه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تاثیرات مثبت برگزاری این رقابت‌ها در رشد هندبال قم بیان کرد: با توجه به توانمندی و استعدادهای بسیار خوبی که در هندبال قم به چشم می‌خورد، یقینا برگزاری مسابقات قهرمانی و لیگ باشگاه‌ها در استان می‌تواند موجب رونق بیش از پیش این رشته ورزشی شود.

اخوان عنوان داشت: هیئت هندبال در ادامه تمام تلاش‌هایی که در بخش‌های مختلف اعم از آموزش و ارتقای دانش نیروی انسانی فعال در هندبال قم نظیر ورزشکاران، داوران و مربیان انجام می‌دهد، برگزاری رقابت‌های لیگ را در سال جدید در اولویت مهم خود قرار خواهد داد.

وی اضافه کرد: برگزاری رقابت‌های لیگ هندبال باشگاه‌ها در سطح استان از جمله برنامه‌های مهم هیئت است که تصمیم داریم در رده‌های سنی مختلف برگزار کنیم تا بتوانیم کارهای خوبی که توسط مربیان و باشگاه‌های قم در رده‌های سنی پایه انجام شده است را ارائه کنیم.

دبیر هیئت هندبال قم ادامه داد: اقدامات خوبی توسط مربیان فعال و با دانش هندبال قم در زمینه سازندگی و پویایی رشته هندبال از رده‌های سنی پایه در حال انجام است و قطعا رقابت‌های لیگ استان در رده‌های سنی پایه می‌تواند موجب شکوفایی استعدادهای فعال در باشگاه‌ها شود.

وی تصریح کرد: سال گذشته با برنامه‌ریزی انجام شده در هیئت هندبال استان قم لیگ‌های هندبال قم در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به انجام رسید و بر اساس آن نزدیک به 16 تیم در هر سه رده با یکدیگر پیکار کردند.

اخوان در ادامه به تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در رقابت‌های هر یک از رده‌های سنی اشاره کرد و یادآور شد: در این دوره بیشترین تعداد تیم حاضر در لیگ هندبال باشگاه‌های استان قم در رده سنی نونهالان اعلام آمادگی کرده بودند.

دبیر هیئت هندبال قم یادآور شد: همچنین در پیکارهای رده سنی نوجوانان هندبال قم چهار تیم و در مسابقات رده سنی جوانان چهار تیم برای کسب عناوین برتر در روزهای پایانی هر هفته، مسابقات خود را به شکل دوره‌ای برگزار کردند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول