اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم سایپا شمال خبر داد

آغاز تمرینات تست‌گیری سایپا با حضور نادر دست‌نشان/ نام باشگاه تغییر می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم سایپا شمال از معرفی نادر دست‌نشان به عنوان سرمربی جدید این تیم خبر و آغاز تمرینات تست‌گیری سایپا با حضور دست‌نشان از عصر امروز خبر داد.

آغاز تمرینات تست‌گیری سایپا با حضور نادر دست‌نشان/ نام باشگاه تغییر می‌کند

مهدی پیروزرام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: تمرینات این تیم از عصر امروز سه شنبه 31 مرداد زیر نظر نادر دست نشان آغاز شد.

وی بیان داشت:  نشست دوستانه و خوبی با دست‌نشان برگزار کردیم و پس از توافق‌های به عمل آمده با نادر دست‌نشان، تمرینات تست‌گیری این تیم از عصر امروز در زمین ورزشی چمازکتی قائمشهر برگزار شد.

پیروزرام گفت: این تمرینات در حالی قرار است از امروز آغاز شود که نادر دست‌نشان قرارداد رسمی خود را با این تیم به صورت رسمی ثبت نکرده است.

مدیرعامل سایپا شمال افزود: امضای قرارداد رسمی منوط به توافق نهایی با اسپانسر جدید باشگاه است تا این مربی باتجربه قرارداد رسمی خود را با این باشگاه به ثبت برساند.

پیروزرام در ادامه از خوشحالی مردم قائمشهر از انتخاب نادر دست‌نشان به عنوان سرمربی سایپا شمال خبر داد و بیان داشت: توافق نادر دست نشان با تیم سایپاشمال قائمشهر برای هواداران و این مربی باتجربه خبر خوشحال کننده است.

وی همچنین از تغییر نام سایپا شمال در فصل جاری لیگ دسته یک فوتبال  باشگاه‌های کشور جام آزادگان خبر داد و تصریح کرد:  در صورت توافق با اسپانسر و حامی مالی جدید، این تیم در فصل جدید با اسمی غیر از سایپاشمال در لیگ دسته یک کشور شرکت می‌کند.

مدیرعامل سایپا شمال در پایان به حفظ بیشتر بازیکنان فصل گذشته این تیم اشاره و خاطرنشان کرد: سایپا شمال با ترکیبی از بازیکنان سال گذشته و جوان بومی و با توجه به حضور سرمربی باسابقه می‌تواند در جمع مدعیان لیگ باشد.

به گزارش فارس، بر اساس برنامه سازمان لیگ قرار است فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان از 23 شهریور آغاز می‌شود که در این دوره از مسابقات دو تیم نساجی و سایپا شمال به عنوان دو نماینده مازندران حضور دارند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول