اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همراه با پیام تسلیت به حادثه‌دیدگان زلزله صورت گرفت

کمک یک میلیاردی باشگاه صبای زلزله‌زدگان

خبرگزاری فارس: باشگاه صبای قم از دست رفتن تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان در استان آذربایجان شرقی بعد از زلزله حادث شده را تسلیت گفت.

کمک یک میلیاردی باشگاه صبای زلزله‌زدگان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در متن این پیام آمده است: باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم به عنوان یکی از 18 تیم حاضر در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران با هواداران و طرفداران خود، بر خود وظیفه می‌داند که همدرد حادثه‌دیدگان این زلزله اسفناک و ملال‌آور باشد.

در این ارتباط کمیته فرهنگی باشگاه صبای قم نیز در ماموریتی فوری اقدامات لازم و ضروری را به عمل آورد و بر اساس آن مبلغ یک میلیارد ریال کمک نقدی توسط این باشگاه به حادثه‌دیدگان زلزله آذربایجان شرقی اختصاص یافت.

بر اساس این گزارش سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به زلزله اخیر آذربایجان شرقی عنوان داشت: این باشگاه در حاشیه دیدار صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز در اقدامی فرهنگی کمترین وظیفه خود را در قبال زلزله اخیر آذربایجان شرقی به عنوان یک وظیفه انسانی و اسلامی انجام داد.

محسن رمضان‌بیگی خاطر نشان کرد: زلزله اخیر، دل همه ملت ایران را به لرزه درآورده است و باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم نیز این مصیبت بزرگ و اندوهناک را به خانواده قربانیان این حادثه و مردم شریف استان آذربایجان شرقی تسلیت می‌گوید.

وی اظهار کرد: حادثه زلزله رخ داده در استان آذربایجان شرقی و از دست رفتن بسیاری از هموطنان عزیزمان در این رخداد ناگوار، قلب تمام مردم نوع دوست ایرانی را به درد آورد و بر همین اساس بازیکنان، کادر فنی، مدیران و مسئولان باشگاه صبای قم برای یاری بازماندگان این حادثه اعلام آمادگی کردند.

رمضان‌بیگی بیان کرد: جامعه ورزش کشورمان همواره در چنین مواقعی ایفاگر نقشی سازنده بوده و باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم نیز از این قاعده مستثنی نیست و بر خود فرض می‌داند که با تمام توان در کنار حادثه‌دیدگان این اتفاق ناگوار باشد.

سرپرست باشگاه صبای قم تصریح کرد: این باشگاه در زمینه‌های معنوی، ورزشی و فرهنگی هم اقدامات و برنامه‌ریزی‌های گوناگونی را طراحی خواهد کرد تا رسالت و وظیفه انسانی و اسلامی خود را در قبال بازماندگان این حادثه به انجام رسانده و در کنار آنها باشد.

در حاشیه دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، صندوق جمع‌آوری کمک به حادثه‌دیدگان زلزله استان آذربایجان شرقی پیش‌بینی شده و کمک نقدی حاضرین در ورزشگاه جمع‌آوری شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول