اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وعده‌ای که عملی نشد

اهالی روستای گندم‌آباد چشم انتظار تکمیل واحدهای مسکونی خود

خبرگزاری فارس: اهالی روستای گندم‌آباد شهرستان خلخال که از چند ماه پیش مرمت و بازسازی واحدهای مسکونی آنها آغاز شده همچنان چشم انتظار تکمیل واحدهای مسکونی نوساز خود هستند.

اهالی روستای گندم‌آباد چشم انتظار تکمیل واحدهای مسکونی خود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پروژه‌های مسکونی روستای گندم‌آباد که با تاکید و وعده استاندار اردبیل قرار بود عید فطر امسال تحویل داده شود با گذشت دو روز از یوم مبارک هنوز تحویل متقاضیان نشده است.

در این ارتباط رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل که بخشی از نیروهای خودشان را در این پروژه به کار گرفتند به خبرنگار فارس گفت: تنها دلیل تأخیر در تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی پرداخت نشدن تسهیلات بانکی برای متقاضیان روستای گندم‌آباد بود.

اکبر اسفندیاری با یادآوری این‌که تا پایان شهریور ماه تعهد بسیج سازندگی در اجرای فونداسیون واحدهای مسکونی انجام شده و تحویل مهندسان می‌شود، تصریح کرد: به دلیل همراهی نکردن بانک‌ها در پرداخت به موقع تسهیلات، انجام این پروژه به موقع و به سرعت انجام نشد و در تلاش هستیم حداقل تا آغاز فصل سرما این مجموعه‌های مسکونی تکمیل شده و تحویل متقاضیان شود.

اما در این بین وعده داده شده مسئولان در تکمیل و بهره‌برداری واحدهای مسکونی 14گانه این روستا به بار ننشسته و ساکنان روستای گندم‌آباد در آستانه فصل سرما و برف و باران چشم انتظار هستند تا واحدهای خود را نوسازی شده تحویل بگیرند.

به گزارش فارس، آن چه در این بین قابل توجه است این‌که تعدادی از دستگاه‌ها با نپذیرفتن مسئولیت و وظیفه خطیر خود در قبال این امر مهم تنها به دادن آمار و ارقام غیرواقعی روی آوردند و سعی می‌کنند نظر افکار عمومی را با این اعداد و ارقام منحرف کنند.

اهالی روستای گندم‌آباد مصرانه خواستار تحقق وعده داده شده مسئولانی هستند که از چند ماه پیش به دنبال تخریب واحدهای مسکونی و با تحمل سختی‌ها و مرارت‌های متعدد در تلاش هستند تا صاحب واحد مسکونی با دوامی شوند تا بخشی از آلام و درد و مشکلات آنها کاسته شود و تحقق وعده‌های داده شده را اراده‌ای لازم است تا همه به میدان بیایند و توان و بضاعت خود را به کار ببندند.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول