اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیکزاد در جمع خبرنگاران:

واحدهای مسکونی شهرهای جدید نیمه اول سال 92 تحویل داده می‌شود

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی گفت: در شهرهای جدید حدود 420 هزار واحد مسکونی ساخته می‌شود که بخش عمده‌ای از این واحدها نیمه اول سال 92 تحویل متقاضیان خواهد شد.

واحدهای مسکونی شهرهای جدید نیمه اول سال 92 تحویل داده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی نیکزاد دقایقی پیش در حاشیه آیین آغاز عملیات اجرای قطار سریع‌السیر مشهد ـ گلبهار در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ شهر جدید گلبهار در حال حاضر 40 هزار نفر جمعیت دارد که قرار است به 500 هزار نفر برسد که در راستای حل مشکل تردد این پروژه آغاز شده است و از دیگر راه‌حل‌های رفع مشکل تردد میان گلبهار و مشهد 6 خطه کردن مسیر گلبهار به سمت مشهد مقدس است که 10 کیلومتر از مسیر را از سمت گلبهار 6 خطه خواهیم کرد که تا پایان تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: هم‌چنین برای 20 کیلومتر باقی مانده دیگر نیز اعتبار در نظر گرفته شده و ان‌شاءالله تمام مسیر 6 خطه می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پروژه قطار سریع‌السیر مشهد ـ گلبهار خاطرنشان کرد: پروژه مترو شهر گلبهار به مشهد از امروز آغاز شده است که در فاز اول 8.5 کیلومتر احداث می‌شود و در آینده نزدیک تمام 30 کیلومتر آن به اتمام خواهد رسید، هم‌چنین در همین راستا بنا به دستور رئیس جمهور پس از اتمام 30 کیلومتر این خط تا شهر چناران ادامه پیدا می‌کند.

نیکزاد ادامه داد: اعتبار این پروژه 400 میلیارد تومان بوده که این شامل تملک ایستگاه‌ها و مباحث برقی کردن و الکترونیکی کردن است، اما از دیگر منابع نیز سعی داریم اعتبار را تامین کنیم به گونه‌ای که هم‌زمان با پایان دولت دهم پروژه به پایان برسد.

وی در خاتمه با اشاره به نگاه وزارتخانه به شهرهای جدید در سطح کشور اظهار داشت: در سطح کشور حدود 420 هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید در حال ساخت است که هم‌زمان با نیمه اول سال 92 عمده این واحدها به اتمام رسیده و تحویل مردم می‌شود.

انتهای پیام/ح10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول